Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei, Jeg lurer på om noen kan anbefale en veterinær som er flink med katter i Oslo? Den som ligger nærmest meg (bor på Grønland) er nok petvet på grünerløkka. Er det noen som har noen erfaringer med dem? Jeg bodde tidligere i Bergen, og da pleide vi å bruke petvet der. De var litt dyre kanskje, men jeg var alltid veldig fornøyd med behandlingen. Prisen er ikke det viktigste, det viktigste er at man føler at man får en god og grundig behandling. Og siden jeg ikke har bil, er det jo viktig at det ikke er for lang reisevei og at det er lett og komme seg dit, enten til fots eller med kollektiv. Jeg har søkt litt rundt på nettet og ser at det er flere som er fornøyd med Groruddalen dyreklinikk, men så også at det var noen som ikke var fornøyd med dem. Blir veldig takknemlig for tilbakemeldinger!
Kamelia83 Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er veldig fornøyd med Groruddalen Kjempetrivelige og flinke veterinærer. Nå har ikke jeg katt, men hund, men ser mange som har med seg katter dit. Så jeg tror nok de er flinke på katt og. Anbefales. Ikke syns jeg de er så verst på pris heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå