Gjest bloggekløne Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg er i ferd med å utforske bloggverdenen, og siden jeg liker å skrive selv opprettet jeg en blogg på blogspot for noen få dager siden. Det er enkelt å skrive, legge inn bilder og tilpasse siden og å publisere. Andre ting er derimot ikke like intuitivt. Det er spesielt en ting jeg ergrer meg over at jeg ikke får til, og det er å legge inn en lenke til en annen nettside (F.eks Pers nettside) uten at hele nettadressen synes på bloggen (slik: http://www.per.no). Hvordan legger jeg inn webadressen til Per på en slik måte at det bare står Per (klikkbart) i bloggen? "Alle andre" får tydeligvis til dette, uten at de nødvendigvis framstår som noen rakettforskere på andre områder. Er takknemlig for all hjelp!
Gjest TS Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 *dytte* Er det ingen enkel måte å gjøre dette på?
Gjest Miley Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Om jeg ikke husker feil: skriv Per, eller det du vil det skal stå. Trykk på koblinger, lim inn adressen og voila.
Gjest TS Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Takk skal du ha! Skal prøve dette i neste innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå