Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg er arb.ledig og a-etat har satt meg opp på et kurs som er helt uinteressant for meg. Kan jeg nekte å ta i mot dette kurset (selvfølgelig kan jeg det) men uten å miste dagpengene mine. Det er bra at a-etat finner på noe men det må da være grenser. Dette kurset fører meg ingen vei. Bare lurer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 Kan du ikke ta kontakt med aetat og finne et annet kurs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #3 Del Skrevet 26. juli 2003 nei han ville ha meg på det kurset, men jeg har søkt på andre kurs. Men han trodde ikke jeg kom inn på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turvid Skrevet 26. juli 2003 #4 Del Skrevet 26. juli 2003 Du kan ikke nekte uten å miste dagpengene.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå