Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hei dere! Er det noen som vet om noen som selger organiske produkter til hår og hud? Navn fjernet iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 7. juni 2009 av Phaedra
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjøper en del fra www.onlyorganic.no Kan anbefale John Masters og Badger.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Iherb har endel om du leter litt. Ligger en rabattkode her i forumet et sted som jeg tror fortsatt er gyldig
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 google: Intimate organics -de har masse veldig bra kroppsprodukter. Jeg digger fotkremen, bodyskrubben og oljen! Serien er helt organisk
Xtra_lilje Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Lush er vel ikke akkurat organisk, proppfulle av parfyme og konservering.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Lush er vel ikke akkurat organisk, proppfulle av parfyme og konservering. Det kommer helt ann på hvilket produkt. Noen er helt naturlige, mens andre er naturlige med ekstra dill i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå