Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir så forbanna! Mest på meg selv egentlig! Det er en fyr som har skikkelig "taket på meg".. Jeg er så svak for ham at jeg ikke klarer å tenke klart engang. Jeg hater det! Jeg vil ha han ut av livet mitt, men klarer det ikke! Vi har vært uten kontakt i over ett år nå, pga at han dumpet meg i fjor. Han tok kontakt igjen for en stund siden over msn, han fortalte meg hvor mye han hadde savnet meg og hvor lei han var seg for det som hadde skjedd, og jeg sa at jeg tilga ham. Han bor i et annet land nå, og vi kommer antakeligvis aldri til å se hverandre igjen noen gang. Jeg tenkte på ham så og si hver dag i fjor. Følelsene gikk nedover og nedover, men da vi snakket med hverandre på msn blusset følelsene opp igjen. Jeg har snakket med ham 2 ganger til over msn siden dette. Han maste om at han ville se meg, og om vi ikke kunne se hverandre med cam. Jeg sa nei de to første gangene (mest fordi jeg nettopp var stått opp, usminket osv), men siste gangen sa jeg ok. Og etter jeg så han har jeg ikke fått han ut av hodet. Han var så fin... Så utrolig fin.

Jeg måtte stikke da vi chattet, og sa bare hade og gikk. Etterpå skrev jeg en mail til ham og unnskyldte at jeg hadde stukket slik, men at jeg synes det var godt å se ham igjen. Hvorfor gjorde jeg det???? Han svarte forresten ikke.

Et par dager etterpå sendte jeg ham en link til noe han hadde spurt meg om, og på den mailen svarte han meg heller ikke. Jeg føler meg så dum!! Jeg sjekker mailen hver time føles det ut som, bare for å sjekke om han har skrevet til meg. Hver gang er innboksen tom.

Hvordan kan han være slik? At han skriver til meg på msn som om han liker meg veldig godt, også gidder han ikke svare på mailene jeg sender en gang.. Og hvorfor må jeg like ham? Eller, være forelsket kjennes det nesten ut som. Er så svak for han at det ikke er gøy en gang. Jeg hater dette!

Jeg klarer ikke kutte ham helt ut av livet mitt. Han har slik en makt over meg at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg har slettet han fra facebook og nr hans for lengst (ifjor) og kunne ikke tenke meg og legge han til igjen. Men kan jo ikke akkurat slette mailadr. min... Ååååhhhh... Jeg vil bare ha han UT av hodet mitt.

Hjelp..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i samme båt om det er noe trøst :tristbla: Jeg skjønner ikke hvorfor noen menn er slik at de må forsikre seg om at de har deg for så å gi blanke i å svare. Utrolig dårlig gjort og det at de er så ego burde være nok til at vi ikke likte dem lenger. Men neida... Jo værre de er jo mer elsker vi dem :kjefte:

Skrevet
Jeg er i samme båt om det er noe trøst :tristbla: Jeg skjønner ikke hvorfor noen menn er slik at de må forsikre seg om at de har deg for så å gi blanke i å svare. Utrolig dårlig gjort og det at de er så ego burde være nok til at vi ikke likte dem lenger. Men neida... Jo værre de er jo mer elsker vi dem :kjefte:

Jeg vet.. Jeg hater dette. Og jeg klarer ikke ta mot til meg og kutte ham helt ut, for hvordan gjør jeg det? Jeg trenger ham! Jeg trenger oppmerksomheten hans, det gjør så utrolig godt! Men så gjør det 100 ganger mer vondt når han ikke svarer på mail osv.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vet.. Jeg hater dette. Og jeg klarer ikke ta mot til meg og kutte ham helt ut, for hvordan gjør jeg det? Jeg trenger ham! Jeg trenger oppmerksomheten hans, det gjør så utrolig godt! Men så gjør det 100 ganger mer vondt når han ikke svarer på mail osv.

Ja, akkurat sånn det er. Er sikkert sånn det føles å være avhengig av narkotika eller alkohol. Der og da så døyver kontakten smerten men så bygger savnet og sorgen seg opp og blir verre og verre for hver dag som går helt til man sprekker og tar kontakt. Jeg tror ikke du trenger han eller kontakten. Jeg tror at det du og alle andre som har det sånn trenger er å føle fravær fra den smerten som savnet medfører. Litt kontakt døyver savnet en stakket stund. Selv om man vet at man ikke burde. Har vært gjennom dette før så kjenner spillreglene. Likevel går jeg fem på. Kanskje man burde lage AKO Anonyme Kjærlighets Ofre. Så kunne vi hatt en strikk rundt armen som vi kunne smelt i armen hver gang vi fikk lyst til å kontakte den vi er glad i.

Skrevet

Jeg tror de fleste har et spøkelse fra fortiden som ikke forsvinner fra tankene. Mitt spøkelse har vært der i snart 6 år :/ Og det ser ikke ut som han har tenkt å forlate meg med det første. Og det selv om vi ikke har snakket sammen, eller møttes på nesten 2 år, og selv om begge har nye kjærester. Så nei, klarer ikke å la tanken på han forsvinne.

Gjest Gjest
Skrevet

Huff...Jeg vil ikke ha det slik at jeg om 6 år tenker på eksen min enda:( Jeg "hater" han og jeg elsker han...

Gjest Gjest
Skrevet

Eksen min hadde et slikt "spøkelse" fra fortiden. Hun ødela faktisk forholdet vårt. Jeg vet at de fortsatt har kontakt. Han vil fortsatt ha kontakt med meg også, og jeg elsker han fortsatt, men jeg har likevel kuttet all kontakt - jeg svarer ikke på mail og sms. Nå får han finne ut av ting med "spøkelset" fra fortiden. Hvis han finner ut at det ikke funker og kutter all kontakt med henne, kan jeg vurdere å ta opp kontakten med han igjen. Men jeg orker ikke at dette "spøkelset" blir med på lasset i vårt forhold.

Jeg tror det er viktig å bli kvitt slike "spøkelser" fra fortiden før man går inn i et nytt forhold. Jeg kommer til å være singel frem til jeg er helt over han. Jeg vil ikke ødelegge et evt. nytt forhold ved å ha han med som et "spøkelse". Det kunne han nok blitt hvis jeg gikk inn i et nytt forhold nå.

Skrevet

Hvilket land har han flyttet til?

Jeg har nemlig en som sier og gjør akkurat det samme til meg, og han har også flyttet.

Gjest *Helene*
Skrevet
Eksen min hadde et slikt "spøkelse" fra fortiden. Hun ødela faktisk forholdet vårt. Jeg vet at de fortsatt har kontakt. Han vil fortsatt ha kontakt med meg også, og jeg elsker han fortsatt, men jeg har likevel kuttet all kontakt - jeg svarer ikke på mail og sms. Nå får han finne ut av ting med "spøkelset" fra fortiden. Hvis han finner ut at det ikke funker og kutter all kontakt med henne, kan jeg vurdere å ta opp kontakten med han igjen. Men jeg orker ikke at dette "spøkelset" blir med på lasset i vårt forhold.

Kremt... HUN kunne vel ikke ødelegge forholdet dere i mellom. Det er da vitterlig HAN som må ta ansvaret for den biten vel. eller??

Jeg tror det er viktig å bli kvitt slike "spøkelser" fra fortiden før man går inn i et nytt forhold. Jeg kommer til å være singel frem til jeg er helt over han. Jeg vil ikke ødelegge et evt. nytt forhold ved å ha han med som et "spøkelse". Det kunne han nok blitt hvis jeg gikk inn i et nytt forhold nå.

Enig. Det å være ferdig med fortiden før man går inn i noe nytt er veldig viktig. Friske ark med nye tegnestifter til eller hva det nå heter!:)

Skrevet

Jeg er bare så oppgitt over meg selv også. Hvorfor må jeg være så svak? Jeg har utrolig lyst å fortelle ham at det gjør vondt for meg å prate med ham, at jeg fremdeles har følelser, og la han vite denne makten han har ovenfor meg. Har lyst å fortelle ham alt. Men jeg burde kanskje ikke gjøre det vel?

Tenker av og til og skrive ham en (lang) mail der jeg røper alt hva jeg føler og avslutte det med at jeg ikke vil snakke med ham igjen. Noen gang. Kanskje jeg kommer fortere over ham på den måten? Men kjenner jeg meg rett kommer jeg til å sjekke mailen gang på gang for å sjekke om han har svart likevel. Håpe at han har svart at han også har følelser for meg, og har det på samme måte...

Jeg også "hater" å "elske" han. Åhh for en frustrasjon!!!

Hvilket land har han flyttet til?

Jeg har nemlig en som sier og gjør akkurat det samme til meg, og han har også flyttet.

Det er helt sikkert ikke samme personen ;) Jeg møtte ham da jeg bodde i utlandet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Lurer mest på hvorfor TS ikke flytter til der han bor.

Skrevet
Lurer mest på hvorfor TS ikke flytter til der han bor.

seriøst? Eller er skulle det være en bra spøk? Jeg vil ikke være sammen med ham (selv om jeg vil, om det gir noen mening).. Jeg kommer jo antakeligvis aldri til å se ham igjen noen gang i hele mitt liv, men allikevel klarer jeg ikke glemme ham eller komme over han! Selv om det er det jeg vil mer enn alt i hele verden.

Gjest brutal_mann
Skrevet
seriøst? Eller er skulle det være en bra spøk? Jeg vil ikke være sammen med ham (selv om jeg vil, om det gir noen mening).. Jeg kommer jo antakeligvis aldri til å se ham igjen noen gang i hele mitt liv, men allikevel klarer jeg ikke glemme ham eller komme over han! Selv om det er det jeg vil mer enn alt i hele verden.

Ja, seriøst. Hvorfor vil du ikke ha han da? Har han for lite penger eller noe?

Skrevet
Ja, seriøst. Hvorfor vil du ikke ha han da? Har han for lite penger eller noe?

Svaret får du om du leser tråden.

Han går fra å behandle meg bra og føle meg fantastisk, til å ignorere meg fullstendig. En slik mann vil jeg ikke ha. (Selv om jeg vil...)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Svaret får du om du leser tråden.

Han går fra å behandle meg bra og føle meg fantastisk, til å ignorere meg fullstendig. En slik mann vil jeg ikke ha. (Selv om jeg vil...)

Da har du svaret ditt over her. Total ignorering. mao du må slette han på msn og andleteboka, Du må slette han på mobil, alle e-poster alt du har fått av han osv. alt som direkte eller indirekte minner om han må ut av livet ditt for alltid.

Skrevet
Da har du svaret ditt over her. Total ignorering. mao du må slette han på msn og andleteboka, Du må slette han på mobil, alle e-poster alt du har fått av han osv. alt som direkte eller indirekte minner om han må ut av livet ditt for alltid.

Hva om han plutselig skriver en mail til meg, hva da? Burde jeg ikke heller si det til han da, at han har denne makten over meg, og at han må la meg være i fred? Jeg vil jo egentlig at han skal ha det vondt han også.. Slemt å si kanskje.. Men jeg vil at han skal føle seg like såret som meg! :(

hater det her! (Har forresten allerede slettet han fra fb og fra mobilen.. eneste som mangler nå er msn. Må vel gjøre det.. Selv om det er så godt å snakke med han der.)

Skrevet
Hva om han plutselig skriver en mail til meg, hva da? Burde jeg ikke heller si det til han da, at han har denne makten over meg, og at han må la meg være i fred? Jeg vil jo egentlig at han skal ha det vondt han også.. Slemt å si kanskje.. Men jeg vil at han skal føle seg like såret som meg! :(

hater det her! (Har forresten allerede slettet han fra fb og fra mobilen.. eneste som mangler nå er msn. Må vel gjøre det.. Selv om det er så godt å snakke med han der.)

Vennen, du må kutte. Som å rive av et plaster!!!! En sånn mann får deg til å føle som en prinsesse når han verdiger deg oppmerksomhet, og som søppel når han ikke gjør det. Og hva i svarte har han gjort som gjør at han fortjener den makten over deg????

Vi ha alle vært borti en sånn en, og det gjør utrolig vondt. Det verste er når du skal kutte, for en er redd for å gjøre feil. Hav om vi avviser en som egentlig innerst inne vil ha oss? Wake up, han er en relativt voksen mann som kan ta ansvar selv. Ville han hatt deg og hadde han respekte for deg ville han vist det.

Du vil ikke klare å såre ham, til det er han for likegyldig. Hev deg heller over det og tenk at du i den minste har verdigheten i beholv. You go girl!!!!!!!!!!!!!1

Gjest Gjest
Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Har selv en sånn mann i mitt liv, eller skal jeg si hjerte. Det er ikke få innlegg som ligger på KG fra flere år tilbake nå, som kommer fra meg og dette med han.

Det er ikke lett å vite hvordan dette føles før man har opplevd det selv.

Vi er merkelig innordnet vi mennesker, vi KAN faktisk ikke skjønne mange ting før vi har kjent det på kroppen.

Før jeg traff ham, vet jeg hva jeg ville sagt deg. Så jeg skjønner hva mange skriver til deg og.

Og på tross av det, biter ikke denne "logikken" på meg heller.

Jeg VET hva jeg bør. Hva jeg ikke bør.

Men ingenting i mitt liv har vært så vanskelig som å komme meg videre.

Altså jeg har kommet meg videre rent "praktisk", gitt annet en sjangse.

Men, på tross av alle årene, alle tårene, alle adjø..så har han vært, og er en like sterk del av meg som han har vært fra dag en.

Jeg klarer simpelthen ikke komme over denne mannen. Uansett hvor lange perioder det går uten kontakt.

Kan det være sånn, at det faktisk er mulig å ikke komme over noen noengang?

Jeg vet jeg kommer aldri til å føle noe så sterkt, langt inn i ryggmargen, som jeg gjør for ham.

Og nei, det er ikke forelskelsen som snakker, ei heller en avhengighet.

Men, hjertet mitt slipper aldri taket. Uansett hva som har skjedd.

Så ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg skjønner deg altfor godt i hva du skriver om at du ikke tørr å si "ha det".

De første gangene trodde jeg ALDRI jeg kunne være den som sa det. Og det føltes som om jeg ikke turte, eller overlevde det.

Enda, gjør det like vondt hver gang.

Det føles som om jeg ikke har et valg, men at jeg må si adjø til det ene mennesket jeg virkelig ikke vil gi slipp på. Som jeg virkelig vil ha i livet mitt.

Lykke til trådstarter!

Skrevet

Jeg bare lurer på om hvis jeg forteller han alt, og forklarer han dette, så kanskje det hjelper for mitt eget hjerte? Ikke for at han skal føle seg ditt eller datt, men bare at han får vite det!? For jeg tror ikke han vet det. Tror jeg da. Selv om jeg føler det slik jeg gjør så pleier jeg ikke være innpåsliten osv..

Jeg har også gått videre i livet, har faktisk nettopp blitt mamma og alt. Og jeg trenger virkelig å få han ut av livet mitt. Men bare ved å slette han fra msn er ikke nok. Jeg orker ikke tenke mer på ham!!

Skrevet

Har det sånn med eksen min..first love..han har vært utro mot meg, behandlet meg mindre bra men jeg kommer alltid tilbake. Til og med nå etter det har vært slutt har jeg kommet tilbake..alt for å oppsøke han fordi jeg tror det får meg til å føle meg bedre når sannheten er at jeg føler meg 100 ganger verre etter jeg har snakket med han eller sett han, om han ikke gir meg den rette oppmerksomheten kan det ødelegge hele dagen min.

Nå prøver jeg for harde livet å holde meg unna slik at jeg kan prøve å komme over han, slettet facebook og nr, men noe sier meg at jeg ikke kommer til å klare det eller noen gang kommer til å komme over han, jeg er redd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...