Kreps Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 Anne ba sekretæren om en kopp kaffe. Mens sekretæren fyller koppen, falt øredobben hennes av og ned i kaffekoppen. Allikevel ble ikke øredobben våt. Hvordan kunne det ha seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 Hun helte ikke kaffen i kaffekoppen? Altså, øredobben falt i én kopp, og hun fylte kaffe i en annen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juli 2003 Hun helte ikke kaffen i kaffekoppen? Altså, øredobben falt i én kopp, og hun fylte kaffe i en annen. :D Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. juli 2003 #4 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei? Hva mener du med nei, selvfølgelig er det riktig. *fnyse hånlig* Greit, hvis du skal være så teit så gidder jeg ikke å være med mer. Såhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei? Hva mener du med nei, selvfølgelig er det riktig. *fnyse hånlig* Greit, hvis du skal være så teit så gidder jeg ikke å være med mer. Såhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #6 Del Skrevet 26. juli 2003 Pulverkaffe??? Før vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juli 2003 Pulverkaffe??? Før vann... Se det ja, ikke så vanskelig den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. juli 2003 #8 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg begynte faktisk å skrive det også i stad, men tenkte jeg bare skulle foreslå en ting om gangen. Typisk altså. Men Kreps.... man fyller da virkelig ikke koppen med pulverkaffe...hehe, det blir kruttsterk kaffe isåfall! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. juli 2003 #9 Del Skrevet 26. juli 2003 Anne ba sekretæren om en kopp kaffe. Mens sekretæren fyller koppen, falt øredobben hennes av og ned i kaffekoppen. Allikevel ble ikke øredobben våt. Hvordan kunne det ha seg? Anne ba sekretæren helle en kopp kaffe. Mens sekretæren fyller koppen, falt Annes øredobb av og ned i en kopp som Anne holdt, og den hadde ikke kaffe i seg, for kaffen hadde Anne nettopp drukket opp. Det var derfor hun ba om mer kaffe, stordrikker som hun er. hennes peker på subst ikke obj i setningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå