MarianneE Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 OK, så husker jeg ikke helt tittelen, men mener boka heter "Eat, pray, live/love" på engelsk. Men, hva heter den på norsk, og hvem har skrevet den? Lyst til å lese....
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Vet desverre ikke hva den heter på norsk men den heter " eat, pray, love" på engelsk og forfatteren heter Elizabeth Gilbert. Leste ca 50 sider men synes den var kjedelig så begynte på noe annet heller
LilleBille Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Elsk, spis, lev Synes den var oppskrytt - og synes det var en typisk amerikansk måte å se ting på.
Gjest Emera Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Elsk, spis, lev Synes den var oppskrytt - og synes det var en typisk amerikansk måte å se ting på. Ja, enig i det. Så intervju med forfatteren på Oprah for lenge siden, hvor boka ble framstilt som noe helt fantastisk og forfatteren som en guru. Men altfor amerikansk for meg også.
MarianneE Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2009 Ja, enig i det. Så intervju med forfatteren på Oprah for lenge siden, hvor boka ble framstilt som noe helt fantastisk og forfatteren som en guru. Men altfor amerikansk for meg også. Så det jeg og, og ble nysgjerrig. Men, jeg tenker jeg har et åpent sinn, og litt sunn fornuft når jeg leser.
LilleBille Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 Så det jeg og, og ble nysgjerrig. Men, jeg tenker jeg har et åpent sinn, og litt sunn fornuft når jeg leser. - og da er den grei nok. Den hadde jo absolutt en del fine måter å se ting på, så når man så bort fra det amerikaniserte og opphausingen av boken på forhånd var det jo absolutt en del tanker å ta med på veien. Men det er jo ikke første gang jeg har blitt skuffet over bøker som blir genierklært og skrytt opp i skyene ... og det blir heller ikke siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå