Gå til innhold

han sier han ikke elsker deg lengre i fylla.

Anbefalte innlegg

Gjest usikekr
Skrevet

Hei.

Jeg har en samboer som den siste tiden alltid sier i fylla(i krangel) at han ikke elsker meg lengre, men med engang når vi våkner dagen etterpå sier han at det er bare tull og at han elsker meg. Han kan si det i de minste diskusjoner i fylla også,så er ikke kun i sikkelig sinne tilstand.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Ting går så utrolig opp og ned,og om han ikke elsker meg lengre vil jeg ikke prøve å jobbe så mye for forholdet vårt som jeg har gjort den siste tiden,da er det best å bare gå.

Men hva tror dere? er det ikke sånn at det er i fylla den virkelige sannheten kommer fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første umiddelbare tanke var at han får sagt ting i fylla som han er for feig til å si ærlig i edru tilstand..

Viser han at han elsker deg da, i edru tilstand, sett bort fra ordene?

Sørg for å få en klarhet i dette, og gjør det som må til for at du skal få det bra med deg selv. Lite som er så slitsomt som å være i et forhold hvor man er usikker!

:klemmer:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Men hva tror dere? er det ikke sånn at det er i fylla den virkelige sannheten kommer fram?

Nei det er ikke alltid tilfelle nei.

Så dårlig gjort av han å til stadig si sånt til deg! Ta han opp på bånd(mobilopptak)og spill det for han dagen etter.Si at om dette fortsetter så orker du ikke mer da dette tærer på deg og er ubeskrivelig vondt å høre og gjør deg usikker på hva han mener.

Si at han ikke kan tulle om sånne ting og spør hvorfor han stadig sier dette til deg. Dessuten "tull" skal være gøy ikke sårende.

Gjest Gjest_tyren_*
Skrevet

" av barn og fulle folk får man sannheten servert"

Skrevet

Han er som oftes sikkelig flink til å vise det i edru tilstand,men med engang alkohol kommer inn i bildet blir han en annen mann.

I den siste tiden har han også vært veldig opptatt av å dra ut å feste,dra på nasc osv og sier også at om det ikke hadde vært så vanskelig å få seg leilighet hadde han flytta. Dette sier han veldig ofte i fylla. Dagen etterpå nekter han og sier han elsker meg osv osv og om han virkelig hadde ment det hadde han sagt det..

Men jeg begynner virkelig å lure nå...har jo sagt det så mange ganger,hvorfor ikke ha guts nok til å si det i edru tilstand om han mener det.

Er virkelig ikke gøy å være i et forhold hvor man tror den andre ikke elsker deg lengre den ene dagen,mens den andre dagen er han helt i skyene forelska i meg og man begynner å glemme gårsdagen til det samme begynner på igjen,i fylla.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette kan du jo ikke leve med. Jeg ville gjort det slutt.

Skrevet

Nei,jeg vet det..så prøver hardt å finne ut hva han virkelig vil.

Skulle bare ønske han hadde guts nok til å si at han ikke elsker meg lengre i edru tildtand om det er sannheten.

Jeg vil jo ikke at det skal bli slutt,elsker han av hele mitt hjerte,men om han ikke føler det samme tilbake må jeg jo gå. Men trenger å høre det i edru tilstand at han mener det.

Hva tror dere han mener da?

Sier han dette kun for at han er sjalu og vil såre meg eller mener han det?

æs,vanskelig detta

Skrevet

Jeg hadde ikke kunnet leve med en mann som sa at han ikke elsket meg i fylla, om han mente det eller ikke er i grunn ikke så viktig for meg. Å få høre slikt hadde gjort meg så utrolig usikker og lei meg, at jeg ikke hadde klart å forholde meg til han.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Spiller liten rolle. Det han sier sier han. Hvorfor orker du å være sammen med en så usjarmerende personlighet.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo noe med at når du ikke setter en grense, så bare fortsetter han. Han kan ikke respektere en person som finner seg i det du gjør.

Skrevet

men hvorfor ikke si det edru?han er ikke en sjenert person ,har ikke problemer om å snakke om følelser eller si hva han mener.

så hvorfor kan han ikke si det i edru tilstand?

Gjest Gjest
Skrevet

Men så si til han at du SKAL ha et svar på hvorfor han sier det i fylla. I det minste bør han la være å drikke da, av respekt for deg. Holder fast ved at du er altfor grei med han, og bør sette en klar grense her for han. Vis at du overhodet ikke tolererer slikt i et forhold.

Skrevet
men hvorfor ikke si det edru?han er ikke en sjenert person ,har ikke problemer om å snakke om følelser eller si hva han mener.

Fordi han er redd for konsekvensene, siden han ikke har noe sted å gjøre av seg. Dessverre tror jeg det. Han ville ikke sagt slike ting om han fortsatt elsket deg. Kom deg unna, dette kan du ikke finne deg i.

Skrevet

Kanskje han rett og slett er så kynisk, og ser at det ikke lønner seg å flytte fra deg, verken økonomisk og/eller praktisk. Mye dyrere å bo alene, og så må han kanskje lage mat, rydde og vaske selv i tilegg...

Skrevet

Jeg synes du skal prate med ham. Edru. Det er ofte slik at sannheten kommer frem i fylla, men det er også slik at i fylla tar man ting aaaaalt for langt. Kanskje han sier det for å såre deg, og i full tilstand ikke skjønner hvor utrolig galt og sårende det er å si slikt. Jeg synes dere skal sette dere ned og snakke ordentlig sammen.

Lykke til :klem:

Skrevet

Hvis dette var noe som hadde skjedd mer enn en gang hadde jeg dumpet tvert! Enten det var sagt edru eller i fylla. Han har det nok komfortabelt der han er, men følelsene kan ikke være på plass når han oppfører seg slik.

Gjest Gjest
Skrevet
Sier han dette kun for at han er sjalu og vil såre meg eller mener han det?

Det kan være en mulighet for det.

Han vil vel få bekreftet at du elsker han ved å se deg bli lei deg om han sårer deg for om du blir lei deg vet han at du elsker han.Skitt dårlig gjort men noen er sånn.

Skrem han litt og si at ettersom du ikke elsker meg og gjerne vil flytte så får du gjøre det da.Flytt til barndomshjemmet ditt eller en kompis!!!Kom deg ut om du tilstadighet hakker på meg og sier sånne ting.

Flytt eller slutt å drikke! Sett hardt mot hardt.Ikke tilgi han så lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...