Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke parfymer passer en sporty type?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Kva med Tommy Girl- Tommy Hilfinger?

Gjest Anonym92
Skrevet (endret)
Hvilke parfymer passer en sporty type?

Hei.

Jeg vil anbefale deg å gå inn på ...., der selges det blant annet parfymer. Parfymene er svært eksklusive, og mange av dem er utviklet av kjente "hollywood-stjener", som borris becker, michal Schumaker etc. Og for en sporty type, vil nok en av de to parfymene vært midt i blinken:)

Bare et lite tips, som jeg håper vil hjelpe:)

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Furstina, mod

Endret av Furstina
Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)
Hei.

Jeg vil anbefale deg å gå inn på....., der selges det blant annet parfymer. Parfymene er svært eksklusive, og mange av dem er utviklet av kjente "hollywood-stjener", som borris becker, michal Schumaker etc. Og for en sporty type, vil nok en av de to parfymene vært midt i blinken:)

Ikke si at du anser parfymer fra kjendiser som eksklusive? Parfymer som fåes kjøpt på Vita og Cubus er definitivt ikke eksklusive.

TS: Er det parfyme til hankjønn eller hunkjønn du er ute etter? :)

Endret av Furstina
Skrevet

Hvis det er en dameparfyme du er ute etter, er Ralph Lauren Ralph (den blå) veldig god. I tillegg luktet Puma Jamaica helt himmelsk og friskt, men nå har de visst kommet med en ny som heter Jamaica 2. Noen som vet hvordan den lukter i forhold til den gamle Jamaicaen? :)

Skrevet
Hvis det er en dameparfyme du er ute etter, er Ralph Lauren Ralph (den blå) veldig god. I tillegg luktet Puma Jamaica helt himmelsk og friskt, men nå har de visst kommet med en ny som heter Jamaica 2. Noen som vet hvordan den lukter i forhold til den gamle Jamaicaen? :)

Jeg har Jamaica 2.

Er ikke så værst,men har lyst på noe litt mer eksklusivt:-)

Skrevet
Hei.

Jeg vil anbefale deg å gå inn på ...., der selges det blant annet parfymer. Parfymene er svært eksklusive, og mange av dem er utviklet av kjente "hollywood-stjener", som borris becker, michal Schumaker etc. Og for en sporty type, vil nok en av de to parfymene vært midt i blinken:)

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Furstina, mod

Kan du sende meg en PM på denne nettadressen?

Skrevet
Ikke si at du anser parfymer fra kjendiser som eksklusive? Parfymer som fåes kjøpt på Vita og Cubus er definitivt ikke eksklusive.

TS: Er det parfyme til hankjønn eller hunkjønn du er ute etter? :)

Er enig med deg i det.Synes såkalte kjendisparfymer lukter billig og rart(dårlig)

Det er til meg selv.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Når du sier sporty parfyme, så tenker jeg en ganske frisk parfyme som ikke er for søt eller krydret.

Da ville kan kanskje tatt en titt på Ralph Lauren sine parfymer, spesielt den blå (husker ikke navnet). Jeg synes også at DKNY - Be delicious er god og frisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...