Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal ut å fly med vår 1 åring, noen gode råd til hvordan man kan unngå dott i øret på den lille?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_pip_*
Skrevet

Bruke smokk eller amme når flyet letter og lander

Gjest SmallTalk
Skrevet

Et eller annet å suge på er tingen! Smokk, flaske eller amming. Voksne unngår dotter ved å suge på drops eller tygge tyggis, samme prinsipp gjelder for små barn. :)

Gjest Gjest_Tanita_*
Skrevet
Et eller annet å suge på er tingen! Smokk, flaske eller amming. Voksne unngår dotter ved å suge på drops eller tygge tyggis, samme prinsipp gjelder for små barn. :)

Dersom man sitter ved siden av fremmede på flyet tar det seg ikke ut å amme. Ellers enig i øvrige råd.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Dersom man sitter ved siden av fremmede på flyet tar det seg ikke ut å amme. Ellers enig i øvrige råd.

Det tror jeg de aller fleste driter i hvis alternativet er at barnet skriker hele turen pga vondt i ørene.

(Har forøvrig ikke barn selv, men personlig så hadde jeg heller hatt en ammende mor og et rolig barn ved siden av meg, fremfor et barn som skriker hele turen. De er forresten ikke alle barn som drikker av flaske, og mest sannsynlig så må det ha mat i løpet av turen uansett. Så: Get used to it!)

Gjest Gjest_Tanita_*
Skrevet
Det tror jeg de aller fleste driter i hvis alternativet er at barnet skriker hele turen pga vondt i ørene.

(Har forøvrig ikke barn selv, men personlig så hadde jeg heller hatt en ammende mor og et rolig barn ved siden av meg, fremfor et barn som skriker hele turen. De er forresten ikke alle barn som drikker av flaske, og mest sannsynlig så må det ha mat i løpet av turen uansett. Så: Get used to it!)

Reserverer alltid sete på en av radene der det er nødutganger jeg, da slipper jeg å sitte ved siden av både unger og mødre :)

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

Så fint for deg. Lykke til den dagen det viser seg at det ikke er noen ledige seter ved nødutgangen. :) Skal du la være å reise da eller, slik at du ikke risikerer å få noen som ammer ved siden av deg?

Endret av SmallTalk
Gjest Gjest_Tanita_*
Skrevet
Så fint for deg. Lykke til den dagen det viser seg at det ikke er noen ledige seter ved nødutgangen. :) Skal du la være å reise da eller, slik at du ikke risikerer å få noen som ammer ved siden av deg?

Det går helt greit. Jeg reiser nok uansett, og har aldri opplevd dette, så du tenger ikke bli opprørt :)

TS: Her er en del råd du kanskje kan ta en titt på:

http://forum.nybaktmamma.com/reiser-f61/fl...i-orene-620838/

Et raskt google-søk på "dotter i ørene, baby" så får du opp mange flere også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...