twilight01 Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 ...farget dem med sånn permanent-greie fra Depend. Selv om jeg bare lot det være i noen få minutter, syns jeg det ble litt for mørkt. Vet jo at fargen går ut ettehvert, men er det noe jeg kan gjøre for å fremskynde den prosessen litt?? Hjelper det å vaske/skrubbe...?
hufsa! Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Heia,iløpet av ett par dager blir det mye bedre.Kan prøve med aske,det gjør jeg innimellom så får du av alt på huden under brynet,hjelper betraktlig det ;-)
Gjest JulieB Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Har dessverre opplevd det samme selv. Etter noen uker forsvant det gradvis hos meg, men var helt grusomt fram til da!
superkari Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Hei Jeg farga mine øyebryn mørke for 1-2 mnd siden, og fargen var bare der i noen få dager. Og det var bare det første døgnet det var veldig mørkt, men jeg skrubbet også litt da :b
twilight01 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2009 Tusen takk for svar og råd! Skal prøve det ut imorra og krysse fingrene for at det blir lysere!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå