Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Går nesten ut fra det, men jeg har fått en mail med: -------------------- Your Travel Document Hello -----, Thanks for traveling with Orbitz. This e-mail confirms the ticket number(s) issued for the "------------" trip. Visit "My Trips" to add this reservation to your calendar. Ticket Information Passenger(s): ------------ American Airlines record locator: ----- Ticket type requested: electronic (e-ticket) Orbitz record locator: -------------- Airline ticket number(s): ------------ --------------------------------------- (Nummer og koder er sensurert) Dette er da biletten min? Jeg klarer ikke se noe annet som jeg ser ut til å skulle ha, men jeg er litt nervød for å rote dette til her
Monarabb Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Det er bekreftelse på at du har en billett ja! Billetten er elektronisk og er alt gjort rett der du bestillte billetten trenger du i teorien kun vise passet ditt på innsjekk så finner de deg i systemet sitt! Ha en god tur!
Gjest TS Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Og det var bekreftelse nr 3 jeg fikk på dette :-D (jeg har spurt rundt i vennekretsen og i mellomtiden ) Så avgårde med meg :-D (Knapt sett et fly før, og så til USA? Hui hvor det går .ler: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå