Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Jeg ser og jeg ser her, men jeg finner det ikke. Jeg skal på et fly fra Heathrow direkte til RDU. Hvilken terminal går det fra? Eventuelt: Hvor finner jeg denne informasjonen? (biletten er finkjemmet)
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg ser og jeg ser her, men jeg finner det ikke. Jeg skal på et fly fra Heathrow direkte til RDU. Hvilken terminal går det fra? Eventuelt: Hvor finner jeg denne informasjonen? (biletten er finkjemmet) Det er nok mest sannsynlig terminal 3.
Gjest TS Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Det er nok mest sannsynlig terminal 3. Er det jeg og mener å huske. Men jeg klarer ikke huske hvor jeg har lest det. Phu, jeg er glad jeg har god tid i det minste.
Gjest TS Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 http://www.heathrow-airport-guide.co.uk/terminal-3.html Der var endelig nettet kjapt nok til at jeg fant siden igjen! Så var det bare å finne ut hvordan komme seg fra Gatwick til dit enkelt og greit.
Gjest TS Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 # International flights - check in 3 hours prior to departure Sånn for ordens skyld, det er da de åpner, ikke når de stenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå