Gå til innhold

Hvem fridde av dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ødela frieriet til den stakkars prinsen min jeg..

Han hadde spurt faren min om lov,men det kunne jo umulig jeg vite,så derfor sa snille "hjelpsomme" meg: vi gifter oss 3.juli neste år,vi gjør det bare!

Prinsen kunne jo ikke annet enn å si ja,og jeg ødela hele planen hans liksom..

men han tok det igjen senere da :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann, da, jamjam.....

Du får la han være sjef for fjernkontrollen..... :ler:

Var forøvrig flotte bilder av dere!!!!!

Skrevet

Han fridde til meg. Ned på kne med rose i munnen og champagnen klar. Kjemperomantisk. :hjerte:

Han hadde avtalt med sin kommende forlover at han skulle ta bilder av det hele (dette var på en nyttårsaften), så vi har masse bilder til å minnes dette romantiske øyeblikket.

Skrevet

Min kjære er ingen utpreget romantiker, dessverre, men heller praktisk anlagt... :ler:

Så for 19 år siden, da vi giftet oss, var det faktisk jeg som mer eller mindre hadde overtalt ham (ikke fridd!) med argumenter om at ettersom jeg skulle flytte til og begynne å studere i samme by som ham, så kunne vi likegodt gifte oss. Vi kom ikke til å trenge to hybler likevel... Han var litt redd for at studiene skulle gå dukken hvis jeg flyttet inn ( :ler: ) men han lot seg heldigvis overtale!

Kunne selvsagt godt ha tenkt meg å ha blitt fridd til på skikkelig romantisk vis, men det har i alle fall vært 19 lykkelige og gode år, så det gikk kjempebra, likevel!

Skrevet

Vi begynte å prate litt om bryllup for en stund siden, han fridde og vi gifter oss neste år.. ENDELIG! :)

Skrevet

Han fridde, på en helt vanlig lørdagskveld. Da ble den plutselig ikke så vanlig lenger...

Og lykkelig er jeg!

Skrevet

Han fridde, tidlig en morgen, før jeg skulle på jobb, og han lå i senga og sov.

Kjempe romantisk i grunnen :hjerter:

I dagboka mi står det mer om det..

Skrevet

Vi ble vel mer eller mindre enige om det. Kjøpte ringer og bestemte forlovelsesdato. Men den dagen ble mer spesiell enn jeg hadde fått forespeilet da, så jeg fikk det igjen! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...