Gjest Utålmodig Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Nå har jeg vært samboer i 15 år med 2 små barn som følge.... Tror jeg kan vente forgjeves på drømmen om at sambo skal fri. Før så har jeg ikke vært så veldig opptatt av det, men nå så begynner det å bety mer og mer for meg. Hvem var det som fridde av dere? Har lyst å gjøre det på en mimreverdig måte, men har ikke peilig på hvordan jeg skal gjøre det, noen idèer?
Barbie Skrevet 26. juli 2003 #2 Skrevet 26. juli 2003 Ingen av oss! Vi snakket bare om det,og fant en dato som passet.
Snorkie Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Han fridde. Det var ikke i en spesiell setting, men et veldig intimt og romatisk øyeblikk :D
Nilla Skrevet 26. juli 2003 #4 Skrevet 26. juli 2003 HAN fridde! Vi var på tur til Budapest, og så fridde han på kirketrappa, gikk ned på kne og hele greia! Etterpå fikk jeg vite at han hadde planlagt det i et halvt år... Gosj, han vil visst ha meg. *tihi* Vi har vært sånn ca samboere i sånn ca 1,5 år. (Jeg studerer og må derfor ha hybel et annet sted.) Tilsammen har vi vært sammen i 2 år og 7 mnd. Men dersom vi hadde vært samboere i 15 år og hadde hatt barn sammen, og han fortsatt ikke hadde fridd!!! DA hadde jeg gjort noe med det sjøl ja! Men en minneverdig måte å gjøre det på, hmmmmmm jeg er ikke så veldig kreativ. :-? Men dersom du VIL gifte deg så sett igang! Mamma og pappa har forresten vært forlovet og samboere i 25 år(!) Nå når jeg spør dem om de ikke skal gifte seg snart, sier de "Nei, det er ingen som vil ha oss!" (HAR de misforstått eller har de bare misforstått????) Lykke til!! Nilla.
viblie Skrevet 26. juli 2003 #5 Skrevet 26. juli 2003 Det gjorde jeg :D Jeg hadde alliert meg med søsteren hans, så han ble veldig overrasket. Vi hadde snakket om det, og han nevnte at han ikke turde å gå ned på kne hvis vi skulle på restaurant, eller et annet sted med mange folk. Så jeg tok mot til meg, og gjorde det, mens han trenet (bowling). Jeg og søsteren, hadde vært ute i hallen før han skulle trene. Der hadde vi blåst opp hjerte-ballonger, og gitt en cd til de i hallen med sangen vår på. De hadde også fått en tekst, som de skulle skrive på skjermen, foran banen han trente på. Så når han skulle se på skjermen, hva han hadde i score, stod det i stedet "vil du gifte deg med meg". I tillegg spilte vår sang i bakgrunden. Så hadde jeg funnet ringene fram, og itillegg alle hjerteballongene. Så når han kom tilbake etter slaget og så det, ble han temmelig paff. Senere den kvelden, hadde vi avtalt at vi skulle ut å spise. Når vi kom hjem fra restauranten, hadde jeg gjort klart inne på soverommet, med hjertelys (var hurtig inn for å tenne de, innen han kom inn på rommet) og div. annet. Så det var en romantisk stemning.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #6 Skrevet 26. juli 2003 Det gjorde jeg og han ble så overrasket at han svarte nei først men fikk ja etter en liten stund da jeg måtte forsikre han om at jeg mente det Jeg hadde før det sagt at jeg aldri kom til å gifte meg, men i 2005 blir jeg hans kone
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #7 Skrevet 27. juli 2003 Vi følte begge at det var på tide å gifte seg, så vi pratet om det og bestemte oss for en dato. Vi hadde ikke snakket om det så mye før, men etter som årene gikk og vi begge følte at vi bare ble mere glad i hverandre og vi hadde et barn, + at andremann var på vei, så var det naturlig for oss å bli gift. Så vi giftet oss sommeren 2002, og er nå på vei med tredjemann. :D
ringblomst Skrevet 27. juli 2003 #8 Skrevet 27. juli 2003 Han fridde, ikke jeg. Men så er han litt gammeldags når det gjelder frieri. Han hadde sagt klart i fra på forhånd at hvis jeg fant på å fri kom han til å si nei, men så ville han da senere selv fri og forvente å få ja . Han fridde da vi var på vår vestlandsrundtur, planen hans var egentlig å fri på Geirangerfjorden, men dårlig vær førte til at han fridde ved Trollstigen istedenfor. Ned på kne og alle greier, var så romantisk så. Jeg var bare et stort smil etterpå :D. Så bar det på hotell i Ålesund, og jeg som hele veien fra Trollstigen til Ålesund så etter campingplasser/hytter.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #9 Skrevet 27. juli 2003 Jeg fridde. Vi hadde for lengst bestem at vi ville gifte oss med hverandre, men han er litt treg av seg så om jeg ikke hadde fridd selv hadde det blitt bryllup uten frieri... Så jeg kjøpte ringer og fridde på en meget romantisk måte :D . Kan jo ikke vente forr all tid heller!!! Ta saken i egne hender!
Gjest Tex Skrevet 27. juli 2003 #10 Skrevet 27. juli 2003 Elsklingen min fridde, og det var helt fantastisk! Jeg hadde aldri fridd....
Montezuma Skrevet 27. juli 2003 #11 Skrevet 27. juli 2003 HAN fridde! Overrasket med flytur, hotell, sjampis, ned på kne, middag og midnattsopera!!! Ubeskrivelig flott, romantisk OG overraskende!
Soul Skrevet 27. juli 2003 #12 Skrevet 27. juli 2003 Han fridde. Veldig romantisk og litt overraskende :D Ned på kne osv.
koldbruna Skrevet 27. juli 2003 #13 Skrevet 27. juli 2003 Han FRIDDE.Jeg ville aldri ha gjort det. Måten han fridde på var at han kom krabbene på kne med en rose i munnen og satte seg ned fremfor meg og spurte om jeg ville gifte meg meg han.Noe jeg sa ja til og 6 måneder etter på feiret vi bryllup. koldbruna
Dina Skrevet 27. juli 2003 #14 Skrevet 27. juli 2003 JEG fridde! Det var romantisk og flott, og vi giftet oss 7 måneder senere...! :D 4 år etter ble vi skilt.... Dina
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2003 #15 Skrevet 27. juli 2003 Vi ble enig om å ta det skrittet, kun 6 uker etter vi traff hverandre. Fredag den 1 august har vi vært forlovet i 3 år. Noe bryllupsdato er ikke blitt satt enda.
Augustbrud02 Skrevet 28. juli 2003 #16 Skrevet 28. juli 2003 I vårt tilfelle var det han som fridde. Han hadde hele tiden sagt det at det var hans oppgave, og han ville ha "enerett" på det. Siden jeg er litt gammeldags passet det meg ypperlig!
Tvilling76 Skrevet 28. juli 2003 #17 Skrevet 28. juli 2003 Han fridde Han hadde t.o.m. vært hos min mor og bedt om lov Sukk. No wonder I love this guy. Vi gifter oss neste uke. :D Så deilig å endelig kunne si det.
*marte* Skrevet 28. juli 2003 #18 Skrevet 28. juli 2003 Han fridde, men hvis han ikke hadde fått ut fingeren hadde jeg fridd selv... Han hadde planlagt frieriet, kjøpt ringer og spurt faren min "om lov" og fridde på ferietur i Hellas. Mest romantisk hvis det kommer overraskende, men kanskje en ide å hinte litt først?
Pusekatt Skrevet 28. juli 2003 #19 Skrevet 28. juli 2003 Vi ble egentlig bare enige om at vi skulle gifte oss, vi. Ingen ring eller noe. Men vi hadde en særdeles romantisk og koselig bryllupsdag, og nå har jeg en nydelig, glatt gullring som pryder min høyre ringfinger
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #20 Skrevet 28. juli 2003 Han fridde Han hadde t.o.m. vært hos min mor og bedt om lov Sukk. No wonder I love this guy. Det gjorde kjæresten min også!! Fantastiske menn vi har.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå