Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Planlegger å investere i ny mobiltelefon. Har hatt Sony Ericsson de siste to gangene, og er ikke slått i bakken av kvaliteten. Den jeg har nå, en w380i kjøpt i mai i fjor, har vært uten lyd siden april, og de siste ukene har kontakten vært ustabil (vanskelig å lade, øretelefonene er bare skurr, datamaskinen responderer ikke når jeg har telefonen koblet i USB-en). Har selvfølgelig rotet bort alt av garantier og kvitteringer også.

Uansett, kikker nå meg rundt etter en ny. Er interessert i en musikkmobil med et godt kamera, og har derfor dvelet litt ved Nokia 5800. Den har i likhet med iPhone berøringsskjerm, noe jeg er litt skeptisk til. Blir ikke en slik skjerm fort full av fettflekker og riper? Har dere andre forslag som svarer til kriteriene mine?

Har også hele min mobilkarriere hatt kontantkort (Telenor) og fått høre hvor dumt det er. Tenker også på å bytte til et abonnement. Ser at dette selges i sammenheng med telefonen (telefonen koster 1,-, og så betaler man 500,- i månedsvis). Er dette noe lurt? Hvor mye dyrere blir det enn å kjøpe uten abonnement, evt. uten abo for så å bytte? Er det mulig å beholde nummeret sitt? Er fattig student, så lurer på om mindre utgifter over lengre tid er bedre enn en stor plutselig.

På forhånd takk for eventuelle svar!

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Orbennas
Skrevet

Hei:)

Kameraet på Nokia 5800 er eigentlig elendig. Du kan ta sånne vennebilder, spele inn ein enkel video for å vise kva som skjedde der og da. Men er det spesielle augenblikk du vil vise, som f.eks av barnet ditt. Så er nok ikkje detta kameramobilen for deg ;)

Touch. På 5800 er touchen som ein drøm. Nydelig respons, med litt vibrering når du trykker, sånn at du veit når du har trykt. Og du kan jo kjøpe beskyttelsefilm til den, so du har oppe på skjermen. Det skal da beskytte skjermen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...