Gjest Kvinnelig gjest Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Se for deg følgende situasjon: Mannen din må bo på andre siden av landet i ca et halvt år, i forbindelse med jobb.. Følgende ting skjer: - Han, som vanligvis er et nattdyr når han er hjemme, ringer deg hver kveld i halv ti tiden. Etter 10-15 minutters samtale, påstår han at han skal legge seg. Og skrur av telefonen.. - Han blir samtidig helt utrolig sjalu på deg som er hjemme, og beskylder deg for de utroligste ting.. Han setter regler til deg, du får "ikke lov" til å drikke/dra på fest.. selv fester han som han vil de helgene han ikke er hjemme.. Han nekter deg også å ha kontakt med andre hankjønn.. - Når han er hjemme en tur, finner du (ved hjelp av snoking) flere nye kvinnelige bekjentskap på telefonen hans. Et raskt søk på telefonkatalogen, avslører at de nye kvinnelige kontaktene bor akkurat der han er i forbindelse med jobben.. Han brånekter på at det er hans kontakter, han påstår faktisk at det er en arbeidskollega av han, som har lagret nummerene på telefonen, siden kollegaen har mistet sin telefon.. - Du finner tilfeldigvis en damering i kofferten hans. Kofferten er kjøpt inn kun for denne arbeidsreisen, og er ikke brukt til noe annet. Det er ikke din ring. Mannen nekter for kjennskap til ringen. Påstår at tidligere nevnte arbeidskollega har hatt kofferten oppbevart i bilen sin på et tidspunkt, og at det må være en av kollegaens kvinnelige bekjentskaper som har mistet ringen inni kofferten.. Mannen er til vanlig en ærlig og redelig kar.. Hva hadde du trodd i dette tilfellet??
Lady La-Laa Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Jeg ser bare et gigantisk warnings sign med tilhørende ulende og blinkende varsel-lamper!! Så mange tilfeldigheter er ikke ute og går samtidig... Han er busted, men du klarer likevel ikke helt å tro det og leter ettter rasjonelle forklaringer! For utenforsående og egentlig for deg selv også, så er det krystalklart åssen det ligger an, men når man står midt i stituasjonen så klarer men ikke å tro det likevel, eller ta det innover seg, jeg har opplevd det selv og vet hvordan det er...
Gjest gjest-jente Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Beklager, men dette lukter det lang vei av! Men hvis han nekter så er det jo vanskelig å være 100% sikker også.... Alternativt er at du snoker litt mer, men man skal jo ikke føle behov for det i et sunt forhold. Sorry, vet hvordan du har det nå, så håper det ordner seg !
Gjest Gjest_btdt_* Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 .... og så blir han sint PÅ DEG når du konfronterer han med mistankene dine. Bare vent og se.
Gjest Gjest_Knust Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Vondt for deg å høre det, men det er utroskap i bildet pga de urimelige unskyldningene hans. Hva skal man gjøre. jeg er oppi samme situasjon her, har oppdaget utroskap ved forloveden min før 4 dager siden, jeg spiste ingenting de 2 første dagene. men for det første han nekter, og det andre lover at han beviser meg hvor glad han er i meg i fremtiden
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Så han tror at du er utro! Han tror vel at du bedriver det han er i stand til å gjøre? Han juger til deg men hvorfor vet jeg ikke.Tror du ikke han ville ha slettet numrene om det var til en såkalt elskerinne?
twilight01 Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Jeg sier meg enig med de fleste her. Det er ganske sannsynlig at han er utro. - At han er så sjalu og små-paranoid er vel forde han nå (ubevisst?) vet hvor "lett" det kan være å ha en affære. - Som nevnt før: urimlige unnskyldninger. Kameraten-lagret-nr er imidlertid en klassiker, den brukte min ex også... Så kameraten mistet tlf, men traff tilfeldigvis alle disse damene igjen etterpå og fikk dem til å skrive ned nr sine også - istedet for å beholde lappen(e) - lagret han alle nr på tlf til en arb.kollega? Eller hvordan gikk dette til? Litt ulogisk handlingsforløp. ... Ex'en min var notorisk utro. Jeg lærte meg etterhvert at jeg måtte begynne å stille spm ved logikken bak historiene hans. DA får de ofte forklaringsproblemer. - Ring: kofferten sto i bilen til kameraten og en av hans kvinnelige bekjentskaper mistet rett og slett ringen inn i en lukket (vil jo anta den var lukket ettersom din mann ikke var tilstede selv...?) koffert? Nei sorry, dette ser ikke bra ut. Håper du finner ut av det! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Det lukter ugler i mosen av dette. Eksen min var utro også. Han var en mester i å snu alt over på meg.
Gjest me Skrevet 7. juni 2009 #12 Skrevet 7. juni 2009 Det lukter ugler i mosen av dette. Eksen min var utro også. Han var en mester i å snu alt over på meg.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. juni 2009 #13 Skrevet 7. juni 2009 Ringen var kanskje til deg. Damebekjentskapet på tlf var vel bare en bekjent men så måtte han juge fordi han visste du ikke ville ha tålt det om du er av den sjalu typen. Hvorfor skulle uansett den ringen ligge i kofferten? Hvorfor hadde han nr til en såkalt elskerinne på telefonen,han hadde vel slettet dette før han dro hjem til deg om det var en elskerinne.Be om en spesifisert regning?
Caramela Skrevet 7. juni 2009 #14 Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det er klart at jeg forstår hvorfor du blir mistenksom, så mange forandringer på så kort tid. Men, for å snu litt på flisa da, det kan hende den nye jobben er så tidkrevende, og energikrevende at kan faktisk er trøtt tidligere på kvelden, slår av tlf for å faktisk få sove når han skal sove, uten forstyrrelser fra noe hold. Det kan også hende han er bare redd du skal finne på noe tull når han selv ikke kan være der og gi deg det du trenger, rett og slett sjalu, men det trenger ikke å være noe mer bakom det. Absolutt ikke. Se på alle kvinner her til lands som er livredde for alt mulig - kun sjalusi og trenger absolutt ikke bety utroskap fra deres egen side. Kvinnelige bekjentskaper.. som han selv sa - kollegaer. Det er vel ikke så rart at han får telefonnummer til de han arbeider med? Kvinner, så vel som menn. Og dameringen.. som mann overfor her nevnte, den kan helt klart ha vært til deg, og om så er tilfelle.. da er det vel litt teit å ha surra det hele bort med beskyldninger om utroskap? Og om mannen er til vanlig en ærlig og god kar, hvorfor skal han plutselig ikke være det? Endret 7. juni 2009 av Caramela
Lady La-Laa Skrevet 7. juni 2009 #15 Skrevet 7. juni 2009 Enig i at det er viktig å prøve og se ting fra begge sider, og det er vel egentlig det TS gjør, i og med at hun ikke helt kan tro han er utro, lurer på hva vi tror og leter etter naturlige forklaringer... MEN, om ringen var ment som en gave til TS, så hadde den vel ligget i en eske? og ikke løs i en koffert, som jeg antar at den var... For hvis noen "mister! ringen slik slik som forklaringen var, så mister man jo bare ringen... Mister ikke ringen med eske på!
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juni 2009 #16 Skrevet 7. juni 2009 Hæ hæ hæ :D Her har vi en som har funnet seg litt morro på siden av ekteskapet. TS får heller avgjøre om det er greit at han har seg litt med andre mens han er vekke eller om hun ikke gidder å være sammen med han lenger.
ellen :) Skrevet 7. juni 2009 #17 Skrevet 7. juni 2009 Hei jeg er også enig med di fleste andre her, tror nok han er utro ja. kjipt å oppleve sånt, føler med deg.
kristian82 Skrevet 7. juni 2009 #19 Skrevet 7. juni 2009 Se for deg følgende situasjon: Mannen din må bo på andre siden av landet i ca et halvt år, i forbindelse med jobb.. Følgende ting skjer: - Han, som vanligvis er et nattdyr når han er hjemme, ringer deg hver kveld i halv ti tiden. Etter 10-15 minutters samtale, påstår han at han skal legge seg. Og skrur av telefonen.. - Han blir samtidig helt utrolig sjalu på deg som er hjemme, og beskylder deg for de utroligste ting.. Han setter regler til deg, du får "ikke lov" til å drikke/dra på fest.. selv fester han som han vil de helgene han ikke er hjemme.. Han nekter deg også å ha kontakt med andre hankjønn.. - Når han er hjemme en tur, finner du (ved hjelp av snoking) flere nye kvinnelige bekjentskap på telefonen hans. Et raskt søk på telefonkatalogen, avslører at de nye kvinnelige kontaktene bor akkurat der han er i forbindelse med jobben.. Han brånekter på at det er hans kontakter, han påstår faktisk at det er en arbeidskollega av han, som har lagret nummerene på telefonen, siden kollegaen har mistet sin telefon.. - Du finner tilfeldigvis en damering i kofferten hans. Kofferten er kjøpt inn kun for denne arbeidsreisen, og er ikke brukt til noe annet. Det er ikke din ring. Mannen nekter for kjennskap til ringen. Påstår at tidligere nevnte arbeidskollega har hatt kofferten oppbevart i bilen sin på et tidspunkt, og at det må være en av kollegaens kvinnelige bekjentskaper som har mistet ringen inni kofferten.. Mannen er til vanlig en ærlig og redelig kar.. Hva hadde du trodd i dette tilfellet?? Alle varsellamper hadde blinket rødt, og jeg hadde følt meg sikker på at han var utro!
Gjest LonelyAngel Skrevet 7. juni 2009 #20 Skrevet 7. juni 2009 Alle varsellamper hadde blinket rødt, og jeg hadde følt meg sikker på at han var utro! Samme her! Jeg tror jeg hadde lekt litt dektektiv! Altså ta deg en tur bort dit han bor UTEN å si noe til han. Kjør etter han i bil, (hehe!) og ikke minst vent i bilen til det blir mørkt og bank på leiligheten hans på kveldstid å se om det ligger en frue i senga Nei, vet du hva! Jeg hadde gjort alt for å fått vite 100%, så hadde jeg gått ifra han. Trist å gå i fra han hvis du ikke er 100% sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå