Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan fungerer dette? Har valgt alternativet "koble opp til VISA-kort". Overfører jeg da penger fra nettbanken og til PayPal? Hvordan vet jeg kontonummeret på PP? Det står også at det tar 3-4 dager før pengene kommer inn. Gjelder dette bare første overføring, eller alle andre ganger også?

Unnskyld hvis dette er åpenbare ting for dere, men jeg er virkelig grønn på dette!

Skrevet

jeg har brukt paypal veldig mye i perioder. Har aldri hatt noe tul. Bruker Master.

Mer enn det vet jeg ikke.

Lykke til!

Skrevet (endret)

Hei.

Har brukt PayPal i flere år og aldri hatt noe problemer.

Du betaler inn et beløp, tror det er snakk om rundt 5.00$.

Når pengene er overført til Paypal kontoen din må du inn på din egen bank og se på kvitteringen for det er et 4-sifra (eller var det 3 sifra? Er så lenge siden. Husker dårlig hehe) tallkode som du skal taste inn for å bekrefte kontoen din hos PP. Når det er gjort er den klar til å brukes.

Lykke til :)

Endret av Scorpina
Gjest Gjest_Jules_*
Skrevet
Hvordan fungerer dette? Har valgt alternativet "koble opp til VISA-kort". Overfører jeg da penger fra nettbanken og til PayPal? Hvordan vet jeg kontonummeret på PP? Det står også at det tar 3-4 dager før pengene kommer inn. Gjelder dette bare første overføring, eller alle andre ganger også?

Unnskyld hvis dette er åpenbare ting for dere, men jeg er virkelig grønn på dette!

Jeg har PP knyttet opp til et kredittkort (Mastercard). Da trekker de summen direkte, og så betaler jeg regningen pr. mnd. Føles trygt og oversiktlig. Trenger ikke tenke på å overføre. Og koster ikke meg noe så lenge jeg sørger for å betale hele summen.

Trodde ikke man måtte overføre med Visa heller, men at det ble trukket direkte fra konto som Visakortet er knyttet opp mot?

Jeg la inn kontonr. på Mastercardet hos PP, og så var det operativt etter noen dager. Siden har jeg bare oppdatert når kortet har gått ut på dato. Jeg har også fått tilbakeført penger (fra Strawberrynet via PP), og har overført penger for leie av leiligh. i Spania, i tillegg til alle nettkjøpene.

For kjøp på Ebay som krever bankoverføring (som oftest i Tyskland), har jeg opprettet en egen konto i nettbanken kun for dette, og overfører nødvendig sum

til denne for hver gang. Slik er det ikke tilgang til store summer hvis det skulle være noe muffens på mottakersiden.

Lykke til. Husk at det er farlig enkelt å shoppe i vei.. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...