Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Oslo nå !!!!

Godt det ikke kom før idag - var i byen og så på Sommerparaden - synes synd på de som er på Rådhusplassen og danser nå ....... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har virkelig himmelens porter åpnet seg !! DU får nye solen så lenge du kan Barbie !! :-)

Skrevet

Hadde et fryktelig regnvær tidligere i dag.

-Og selvfølgelig åpnet himmelen seg mens jeg gikk tur med bikkja! :roll:

Skrevet

Regner bare litt her nå .......

Æsj som jeg kjeder meg - men gidder jo ikke å gå ut i dette været - dessuten har jeg vært ute i hele dag ......

Ikke får jeg noen slibrige mail en gang ...... tror jeg må spørre Minnie igjen om å få forwardet hennes ......

Hva gjør dere ????

Skrevet

Jeg synes at noen bør ta et lite ansvar her og underholde oss !!!! Hvor er mannfolka når vi trenger dem feks.?????????????????????

Skrevet

Fysøren, for noen PINGLER dere østlendinger er :sjarmor:

Pysepinglechickens! Er dere ikke vanntette engang? Begynner å nyse med en gang det trekker litt i lufta? Som en amerikansk film fra 60-tallet?

Nå?

Trodde dere var vikingdamer, jeg. Pysete pirrevipper! Jentelustullekopper-som-ikke-tåler-REGN-engang!

Skrevet

Regnet er over her for denne gang (men faderullan, det var ille for et par dager siden). Her skinner sola i vinduskarmen og katta maler som aldri før - eller noe i den duren :D

Gjest Zirine
Skrevet
Hva gjør dere ????

Jeg er litt tufs etter nattens utskeielser :sjarmor:

Spiller musikk, ser på tv, laptopper fra sofaen .... også lager sambis mat til meg - han er så snill med meg i dag :)

Skrevet

Å, sola skinner i vinduskarmen

og katta maler som aldri før

Hu ligger skinnflat i vinduskarmen

og er ei katte med godt humør

Heisann, ogsuddeliattentei

for sola og dei og meg, sann!

Prøysen var min barndoms POPHELT!!! :ler:

For 100 år siden, omtrent

Skrevet
Fysøren, for noen PINGLER dere østlendinger er :sjarmor:  

Pysepinglechickens! Er dere ikke vanntette engang? Begynner å nyse med en gang det trekker litt i lufta? Som en amerikansk film fra 60-tallet?

Nå?

Trodde dere var vikingdamer, jeg. Pysete pirrevipper! Jentelustullekopper-som-ikke-tåler-REGN-engang!

:sinna::kjempesinna::sjarmor::kjempesinna::sinna:

Barbie - skal du holde og jeg kille for å få skikk på hun her Maiken??!!?? :kul:

Skrevet

Hvorfor er samboer'n din så snill i dag da, Zirine? Hvorfor akkurat i dag, mener jeg? Har du vært snill me'n?

Skrevet

Hva var det du hvisket nå, Punky? Din PINGLE :sjarmor: Du må snakke OPP vettu. Ta i litt...ikke sånn sukkersøt hvisken.

Typisk Oslojenter. Drikker sikkert hvitvin, tenker jeg *blåse på neglene mine*

Gjest Zirine
Skrevet
Hvorfor er samboer'n din så snill i dag da, Zirine? Hvorfor akkurat i dag, mener jeg? Har du vært snill me'n?

Nei, jeg har vel ikke akkurat det, så dette var mistenkelig :aner mose i uglen:

Alt jeg må tenke på

:sukk:

Skrevet

:o

Kanskje...kanskje...du skal sjekke den siste klesvasken, for eksempel. Var det han som tok den? Og...*grøsse*...isåfall...er du sikker på at en liten rød ullvott ikke har blandet seg inn mellom alle de hvite blusene og BH'ene dine???

Tror jeg ville sjekket dette, før jeg sløvet ut, slik som jeg har et sterkt inntrykk av at du er iferd med å gjøre,

Skrevet

Elsker regnvær jeg :briller: skulle ønske at d regnet myye mer. :briller:

Tilter snart i denne uutholdelige varmen.

Skrevet
Elsker regnvær jeg :briller: skulle ønske at d regnet myye mer. :briller:

Tilter snart i denne uutholdelige varmen.

Er jo greit så lenge man er hjemme - frister jo ikke å gå ut .

Tempereturen er deilig nå - det er jeg enig med deg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...