Gå til innhold

anonyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal det ha seg at på sexsiden så er alle anonyme?

Er det verre å bruke navnet sitt der?

Er det flaut å stå for det du tror/mener.

Påfallende mange anonyme her,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer også til å være annonym om jeg har noen intime spørsmål eller vil betro meg om intime saker og ting.....

....ikke så rart det vel, en damepå min alder ....

*sss*12

Skrevet

Det er jo ingen som vet hvem vi er.

Bare jeg som stusset da jeg så hvor mange det var.

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis d er noe jeg lurer på fokens så kan dere stole på at Sexy Sadie uansett er Sexy Sadie,jeg vil aldrig i verden gjemme meg under en slik "anonym!.D er jo ingen her som vet hvem jeg er alikevel!!!

Skrevet

God morgen icon_smile.gif

Jeg er ikke anonym.Jeg er BELLE,står for alle innleggene jeg skriver!!

Har ingen grunn til å "skjule" meg icon_wink.gif

Samtidig som jeg håper og tror jeg blir respektert for mine meninger!!!(MED NAVN) icon_smile.gif

Ha en god dag,

Vennlig hilsen :12

Gjest Anonymous
Skrevet

orka bare ikke ta meg tid til å registrere meg.. men legger igjen en liten "Hilsen Con" på mine innlegg.. =)))

• 7 år senere...
Skrevet

når du er bruker på nettet så er du jo allerede anonym, så hvorfor være en anonym-anonym? :S

Skrevet

Bare på dette forumet kan man finne flere venninner og venner av meg, som alle vet nicket mitt. Om jeg og samboeren hadde hatt problemer med sexlivet ville jeg logget ut for å poste om dem. Er ikke alt folk trenger å vite om meg, og vite at det er meg de vet det om.

Skrevet
Hva skal det ha seg at på sexsiden så er alle anonyme?

Er det verre å bruke navnet sitt der?

Er det flaut å stå for det du tror/mener.

Påfallende mange anonyme her,

Jeg tror mange som spørr flaue ting logger seg ut. Jeg e jo anonym på eller ut logget så jeg bryr meg ikke.

Skrevet

Hvordan går dere fram for å grave opp disse over alle hauger gamle trådene egentlig? Og hvorfor gjør dere det? Hvor stor er sjansen for at en som stilte et spørsmål for sju år siden fortsatt følger med og venter ivrig på svar?

Skrevet
Hvordan går dere fram for å grave opp disse over alle hauger gamle trådene egentlig? Og hvorfor gjør dere det? Hvor stor er sjansen for at en som stilte et spørsmål for sju år siden fortsatt følger med og venter ivrig på svar?

Jeg er så enig! :kjefte:

Skrevet

Men, det kan jo hende at det er en interessant diskusjon? Den kan jo fortsatt være aktuell, og alle har ikke vært her så lenge at man har fått med seg alt av gamle tråder.

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
grafenberg skrev (På 27.11.2009 den 10.15):

når du er bruker på nettet så er du jo allerede anonym, så hvorfor være en anonym-anonym? :S

Det er sant.

Anonymkode: c4e54...754

AnonymBruker
Skrevet

11 år gammel tråd.

Anonymkode: 05075...817

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

11 år gammel tråd.

Tror du må regne på nytt.. denne tråden er fra 2002

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Milky said:

Tror du må regne på nytt.. denne tråden er fra 2002

Ok. 11 år siden siste innlegg da, før den ble dratt frem igjen.

Skrevet

Syns det er morsomt å lese gamle tråder. Akkurat denne var ikke så interessant. Men ellers gøy og interessant å lese hvor mange meninger og holdninger til ulike ting som er forandret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...