Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Er noe jeg lurer veldig på, håper noen her inne kan svare meg. Jeg blir forelsket i menn og tenner på menn, men jeg tenner og på damer. Blir ikke forelsket i damer, men tenner altså på dem. Anyone else? Tror ikke jeg er bifil siden jeg kun forelsker meg i menn. Jeg er 27 år.
Gjest Marlo Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Du er deg selv! Hvorfor trenger du å sette deg selv i en bås? Du tenner på mennesker som alle oss andre =)
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Du er deg selv! Hvorfor trenger du å sette deg selv i en bås? Du tenner på mennesker som alle oss andre =) Bare at jeg har hørt så mange ulike definisjoner på det. Bifil biseksuell, lesbisk osv... Heller mest til biseksuell. Men jo du har helt rett
Gjest Marlo Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Ja det finnes mange "båser", men min oppfatning at man er ikke nödt til å sette et navn på seg selv. Vär bare den du er
pastellfisk Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Jeg føler akkurat det samme. Jeg kunne ikke tenkt meg å være sammen med en jente. Aldri. Jeg syns gutter er sexy og forelsker meg i dem. Men jeg har en venninne. Hun gir meg rare følelser. Jeg kan liksom se på henne i smug, på en måte. har ingen spesiell interesse for kvinnekroppen. Det er bare venninnen min. Hva er dette?!
Singli Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Jeg føler akkurat det samme. Jeg kunne ikke tenkt meg å være sammen med en jente. Aldri. Jeg syns gutter er sexy og forelsker meg i dem. Men jeg har en venninne. Hun gir meg rare følelser. Jeg kan liksom se på henne i smug, på en måte. har ingen spesiell interesse for kvinnekroppen. Det er bare venninnen min. Hva er dette?! Kan det være at du er biseksuell? Faller for gutter, men tenner på jenter og? Det gjør jeg!
pastellfisk Skrevet 10. juni 2009 #8 Skrevet 10. juni 2009 Kan det være at du er biseksuell? Faller for gutter, men tenner på jenter og? Det gjør jeg! Men.. Det er bare ei venninne. Det kan være at jeg ser litt opp til henne og sånt, siden at hun er litt eldre enn meg. Jeg tenner aldri på andre jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå