Gå til innhold

20 juni bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

14 dager igjen nå!!!! :bryllup:

Hvordan går det med dere?Kjenner jeg er ganske stresset,har

endel igjen føler jeg!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Nå nærmer det seg virkelig! Vi har vel egentlig kontoll, men føler meg litt småstressa allikevel jeg også..

Vi skal ha kaffegjester som kommer kl 20. Men er usikker på kjøreplanen resten av kvelden. Noen forslag her?

Kunne også tenke oss at noe spesielt skjer når disse gjestene har kommet. Har fått forslag om at alle gjestene får et glass champagne sånn at vi tar en skål med kaffegjestene også. Men de andre gjestene får jo champagne før middagen, så blir dette litt rart da? Tar gjerne imot ideer om ting som kan skje når k-gjestene har kommet.

Ellers har vi ikke så mye igjen, kun snakke med presten og fastsette musikk.

Skrevet

Her er det også endel detaljer som står igjen, men som ikke jeg stresser så mye over. Det viktigste er i orden, så gift blir vi nå uansett.

Må innrømme jeg gleder meg litt til å få hele bryllupet overstått... ;) Men jeg gleder meg til selve dagen altså. Håper maten blir god, og godt selskap vet jeg jo det er.

Jeg er fortsatt ikke drukket ut, så neste helg blir vel min tur..........

Skrevet

jeg hadde utdrikningslag igår, kjempe kjekt...

Men kjenner jeg er urolig og stressa uten eg klare å sette fingeren på hva det er:-)

Skrevet

Jeg er litt stresset for vi skal flytte sammen samtidig. Jeg har vel kontroll på det meste, men det er mye å tenke på.

Og vi blir jo gift uansett.

Skrevet

Har dere full kontroll? jeg har litt småplukk igjen, men tror ikke jeg har grunn til å stresse, bare jeg får revet meg løs fra kvinneguiden... ;)

Skrevet

Er ganske stresset ja,er mye å tenke på!Har endel handling igjen + bordplassering.Er mye småting som surrer rundt i hodet mitt,ting jeg må huske på osv,så blir derfor stresset,hehe :ler: .Meen det er vel kanskje mest at jeg er spent!Ei som skulle hjelpe til

å servere under kaffen og nattmaten trakk seg igår,så da må vi finne ei ny,men det er

ikke så lett ei uke før!!!wæææh!!

Skrevet

Oj. Har du ikke noen tenårings nabobarn du kan spørre? Eller kanskje venninene til moren din har noen barn som vil stille opp?

Bare sørg for at de har en voksen som fir beskjeder og passer på.

Skrevet

Her er det også en del handling som gjenstår, av brus og snacks og slike ting. Og så er det printing og bretting av "festprogrammet" som må gjøres, og som kommer til å ta litt tid. Men må vente for å se om det kommer noe mer som skal være med, kjenner jeg familiene våre rett kommer det nok en sang eller to :sjenert: Har satt frist til nå på fredag med å gi beskjed til toastmaster om slikt da, så i helga gjør vi det ferdig, og så får det heller bare komme ved siden om noen har noe annet.

Men jeg gleder meg bare jeg, nå :) Har lært meg at stress som regel ikke hjelper på noe uansett.

I dag skal vi møte presten og ha vigselssamtale. Spent på hva han kommer til å spørre oss om.

Skrevet

Da er det to dager igjen :strix:

I dag skal jeg prøve kjolen for siste gang og sjekke at alt er OK, vi skal handle inn de siste drikkevarene, stifte festprogram og jeg skal bake en kake. Og så er vi klare til dekking av bord i morgen. Da blir vi så mange, at det tror jeg kommer til å gå fort. Så fredagskvelden blir rolig, og vi kan tilbringe den med en del av gjestene som kommer langveisfra.

Er rørt jeg, over hvor mange som ringer og tilbyr seg å hjelpe til. Har ikke trengt å ta i mot så mange av tilbudene, men godt å vite at folk er der om noe skulle skjære seg.

Håper dere alle får en fantastisk dag på lørdag!

Gjest Gjest_Wenche_*
Skrevet

Vi har også bare småplukk igjen men i motsetning til dere så er det ikke så mange så tilbyr seg å hjelpe, så her må vi brette opp ermene selv på fredag å få alt klart. Jeg gleder meg masse, nervene har ikke kommet helt ennå men på lørdag morgen kommer jeg til å være ganske så nervøs tror jeg.

Ser at været her på sørvest landet ikke akkurat er på topp den dagen, men så lenge det er opphold så skal jeg være fornøgd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...