*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Skal spise fylt kyllingfilèt. Skal bare fylle den med ost, da. Men for det første; hvordan gjør jeg det? Vet at jeg legger kyllingen dobbelt og fester med en tannpirker eller noe, men videre liksom? Hva serverer jeg til? Andre forslag til hva du fyller i kyllingen? Lillian
Gjest Glad i mat Skrevet 26. juli 2003 #2 Skrevet 26. juli 2003 Du har sikkert mye i kjøleskapet som kan passe. Røkt skinke, spinat/feta. ost m/urter, ananas, surre bacon rundt fileen og pesto er noen tips. Det er også godt å la fileene ligge en halvtime i sojasaus med masse frisk ingefær, det er veldig godt og enkelt. Jeg pleier å snitte en lomme i kyllingen og ta hyssing rundt. Lykke til!
Gjest Glad i mat Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Glemte å komme med forslag til tilbehøret. Akkurat nå har jeg fått dilla på å bake middelstore poteter i ovnen (evnt. micro). Del 1 potet i 4 (?) båter, legges på bakeplate. Strø ost og evnt./hest stekt hakket bacon over, grilles i ovnen. Dette er godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå