Andale Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg skal på pimp n'hoe-party i kveld (!), og litt sent ute med å finne "kostyme". hehe. Så trenger hjelp fra mine medsøstre, hva kan jeg gå i? Har aldri vært på det før, eneste jeg har er nettingstrømper. Hva kan jeg ellers putte på meg? Vil ikke vise for mye heller lissom, men nok til at det er horete.. (har f.eks nesten ikke pupper, så får ikke spilt så mye på det..) Hva ville dere tatt på dere?
Juso Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Nettingstrømper, en liten shorts av noen slag (enten om det er jeans-stoff eller hva), en singlett, og kanskje en kort liten jakke, pluss høye hæler. Også kanskje en del sminke?!
Andale Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 Nettingstrømper, en liten shorts av noen slag (enten om det er jeans-stoff eller hva), en singlett, og kanskje en kort liten jakke, pluss høye hæler. Også kanskje en del sminke?! Takk for raskt svar! Ja, tenker rosa/rød leppestift og den greia der, og pustete "pulehår".
Gjesten Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Nettingstrømper, kort shorts/skjørt og en veldig utringet topp.. Også MASSE mascara, eyeliner og knall leppestift.. Kanskje tuppere håret eller noe?
Juso Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Takk for raskt svar! Ja, tenker rosa/rød leppestift og den greia der, og pustete "pulehår". Herlig! Jeg hadde godt for det samme. Ha en hyggelig kveld
Andale Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Herlig! Jeg hadde godt for det samme. Ha en hyggelig kveld Takk takk jenter! Masse gode tips! :D Setter skikkelig pris på hjelpen, det skal bli en bra kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå