Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og mest sårende din samboer/kjæreste har sagt til deg? Til dere med samboer/kjæreste som ikke har helt kontroll på sinnet sitt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet

Når han var full sa han at jeg måtte flytte meg fordi han måtte spy og ble kvalm av å se på meg.

Han har også kallt meg bitch som er veldig sårende for meg..

Gjest Gjest
Skrevet
Når han var full sa han at jeg måtte flytte meg fordi han måtte spy og ble kvalm av å se på meg.

Han har også kallt meg bitch som er veldig sårende for meg..

hore, fitte, syk, feit, så mye annet at jeg ikke kan huske. ja, han er en x, men en eller annen grunn så vil han ha meg til bake, og sier jeg er hans store kjærlighet.

Gjest Sativa
Skrevet

En ganske skrudd eks sa til meg under bruddets forhandlinger at han egentlig ønsket seg en dritfin dame, som han kunne være stolt av å vise fram.

Da fikk jeg skikkelig god selvtillit husker jeg....

(og så er dusten støgg og urenslig selv...)

Skrevet

Min sa en gang til en kompis av seg (MED MEG TILSTEDE!): "Ja, hun er ikke den fineste jenta liksom, men det er jo bra for da går ikke så mange gutter etter henne." Jeg ble lettere sur...

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)
Min sa en gang til en kompis av seg (MED MEG TILSTEDE!): "Ja, hun er ikke den fineste jenta liksom, men det er jo bra for da går ikke så mange gutter etter henne." Jeg ble lettere sur...

Salte suse! Den hadde jeg ikke likt!

Det styggeste min nåværende kjæreste har sagt er vell noe ala: Du må legge på deg ellers så knekker du snart. Vi var i full krangel og disset på hverandre da. Han sa etterpå han ikke mente det.

Endret av LonelyAngel
Gjest womenwomen
Skrevet
En ganske skrudd eks sa til meg under bruddets forhandlinger at han egentlig ønsket seg en dritfin dame, som han kunne være stolt av å vise fram.

Da fikk jeg skikkelig god selvtillit husker jeg....

(og så er dusten støgg og urenslig selv...)

Når jeg tenker meg om er det eneste jeg har hørt en si - du er teit , eller dum o.l

Men egentlig er det utrolig skjeldent menn sier stygge ting .

De karene som slenger sånt dritt ut om dere jenter - stikk av nå ! De vil ha en de kan behandle dårlig og med lav selvtillitt osv

Hvis typen deres ikke syns dere er attraktiv - hvorfor orker han å være sammen med dere da ? Klarte han ikke å finne en dame han likte , og tok til takke med dere da ? Kunn for å få gjevnlig sex osv

Gjest Gjest
Skrevet

Min (eks no da) kjæreste sa at jeg var ustabil, syk, sprengt i hodet, unormal, ingen likte meg. Det gikk så langt at jeg trudde på dette.

Gjest JulieB
Skrevet

Styggeste min kjæreste har kalt meg for må være "forbanna kjerring som bare synes synd på seg selv", før han smalt igjen med døren. 5 sekunder etterpå kom han inn igjen og unnskyldte seg med tårer i øynene.

Gjest Gjest
Skrevet
Min (eks no da) kjæreste sa at jeg var ustabil, syk, sprengt i hodet, unormal, ingen likte meg. Det gikk så langt at jeg trudde på dette.

Det sa også min eks.

Min nåværende sier at jeg spiser stygt, må slanke meg, er lat og at jeg må passe meg (??). Det gjøkke noe.

Gjest dalieo
Skrevet

Er dere fortsatt sammen..?

Skrevet

HEHEHE :) (stakkars!)

Skrevet
Er dere fortsatt sammen..?

Ja, vi er det.

Gjest brutal_mann
Skrevet

"Jeg vil ha NN for jeg har jo egentlig aldri likt deg..." Så hun tok NN. det var tre uker etter at vi planla å flytte sammen. Gudene vite hvor lenge hun pulte han andre bak ryggen på meg.

Skrevet

Har aldri likt å sagt hvor mye jeg veier til samboer`n min,vær gang han har spurt "hvor mye veier du da?". Så har jeg svart "hemmelig". Men en gang så svarte jeg han hvor mye jeg veide,å da sa han "oi".. Takk for den liksom... X`n hannes var suuuper tynn når di var sammen,og jeg har noen kg for mye...

Etter jeg fikk sønn min,så er det litt fett på magan som jeg gjerne skulle ha hatt bort... Låg å rista på magen min ved siden av han,så sa jeg "skvabbat",så tok han på magen min å sa "tsunamisk". Nok en gang takk for den...

Man kan rakke ned på seg selv,men samboer`n skal liksom ikke gjøre det...

Har ikke verdens beste selvtillit,så di ordene der henger igjen enda ja...

Skrevet

Min pleier å kose med magen min å si at det ser ut som det er noen inn der.. Yes liksom!

Skrevet

Det er jo håp for alle når disse gutta har klart å få seg en dame! Jeez..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja en skulle tro det, men verden er ikke satt sammen slik.

Gjest Gjest
Skrevet

Sant.

Jeg skjønner jeg burde satse litt og prøve meg på noen damer. Jeg er jo en hyggelig kar. :)

Skrevet

- Jeg hadde lagt på meg ca 5 kg, og min ex nektet å være intim på noen som helst måte fordi: "...du tenner meg ikke når du er feit!" OK, jeg er 175 cm høy og veide vel ca 72 kg. Ikke direkte feit.

- "Du kommer aldri til å få til noe i livet ditt. Du er dømt til å misslykkes."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...