Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hvem selger det? Har noen fine (rimelige) solbriller hvor to av mutterene har blitt borte. Det er som regel det som gjør at jeg må kjøpe nye fordi disse løsner og blir borte. Får man tak i dette på Clas Ohlson eller kan man gå til en brillebutikk og kjøpe der? Bør ikke koste noe særlig fordi brillene er så rimelige, da kan jeg heller kjøpe nye. Vil ikke kjøpe særlig dyrere solbriller heller (holder meg til maks 150 kr) fordi jeg vet de blir borte osv.. Noen som vet?
Nausicaä Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 De har i brillebutikker, pris kommer nok an på hvilken kjede du går til. (Jeg har både fått det gratis fra et sted jeg aldri har handlet fra og måttet betalt for det i en annen)
Gyda Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 evt kjøpe deg noen råbillige briller og ta skruene fra dem...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 evt kjøpe deg noen råbillige briller og ta skruene fra dem... Selv om dette kan virke som en god ide, er det nok ikke det. De aller fleste produsenter av (sol)briller bruker mange ulike typer skruer. Det enkleste er å måle skruen med ett skyvelær og stikke til Clas Ohlson o se om de har riktig dimensjon. Alternativet er å prøve en optisk forretning, men der må en ha litt flaks med hvem en treffer. Vær også obs på at mange optiske forretninger har lite/ikke noe lager på slike deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå