Gjest sukkerinne Skrevet 6. juni 2009 #1 Del Skrevet 6. juni 2009 Altså, en eller annen som har profil på sukker (jeg lover, kommer aldri til å plage dere), kan dere please please sende to meldinger til pusen1234 (det er en testprofil og jeg er jente, tror det står gutt der, men uansett...) og fjerne EN av meldingene fra utboksen DIN FØR jeg har lest dem. Gi beskjed her at du har sendt. Jeg har nemlig sendt en melding til en mann som virker lovende og er veeeldig kjekk, og vi har skrevet en stund. Men nå ser jeg at denne meldingen kan misforstås noe forferdelig. Så jeg fjernet den, før han fikk lest den, men vet ikke om jeg bare har fjernet den fra MIN utboks, mens han likevel har mottatt den i sin innboks. Jeg vil da se om det er en eller to meldinger i min innboks og hvis en, vil det bety at han ikke har mottatt den. Jeg fant en tråd om dette i forumet på sukker, men noen sier at JA meldingen kommer frem likevel, mens andre sier NEI. Vil ikke screw this up, KAN NOEN HJELPE MEG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #2 Del Skrevet 6. juni 2009 Han har nok fått meldingen. Det finnes ingen angreknapp der. Det blir akkurat som på mobilen. Når du har sendt en melding har du sendt den. Det hjelper ikke om du sletter den i utboksen din da. Du burde bare sende en ny melding til han og forklare hva du egentlig mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå