Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde en tabbe sist jeg logga på MSN (nå nettopp). Hver gang jeg logger på hopper jo denne MSN Today-greia opp. Den høyreklikker jeg på og lukker med en gang. I dag gjorde jeg det - trodde jeg. Men det viste seg at jeg var altfor kjapp i svingene. For det jeg lukka var et vindu med informasjon om at noen ville legge meg til på MSN-lista si. Reklame-dritten lå fortsatt åpen :frustrert:

Jeg klikka så fort at jeg ikke så hvem det gjaldt. Er det noe jeg kan gjøre for å få forespørselen på nytt? Hvilken beskjed får vedkommende når jeg bare lukka, ikke trykka "ok" for verken det ene eller andre alternativet? Kjedelig om vedkommende får beskjed om at jeg avviste h*n. For det var jo slett ikke meninga. Aksepterer alltid jeg :D

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, jeg har fått svar. Ettersom jeg ikke sa "nei", men bare lukka, så var det bare å lukke nettleseren for så å logge på igjen, og vips, så fikk jeg forespørselen på nytt. Så lærte jeg noe nytt i dag også :D

Skrevet

Bra. Hvis du ikke vil at "MSN i dag" skal komme opp så kan du trykke tools(verktøy)->options->general og fjerne haken ved "display MSN today when messenger signs in". Du finner det nok selv om du har det på norsk :)

Skrevet
Bra. Hvis du ikke vil at "MSN i dag" skal komme opp så kan du trykke tools(verktøy)->options->general og fjerne haken ved "display MSN today when messenger signs in". Du finner det nok selv om du har det på norsk :)

Takk for tipset. Skal fjerne greia med det samme :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...