Nala Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Jeg gjorde en tabbe sist jeg logga på MSN (nå nettopp). Hver gang jeg logger på hopper jo denne MSN Today-greia opp. Den høyreklikker jeg på og lukker med en gang. I dag gjorde jeg det - trodde jeg. Men det viste seg at jeg var altfor kjapp i svingene. For det jeg lukka var et vindu med informasjon om at noen ville legge meg til på MSN-lista si. Reklame-dritten lå fortsatt åpen Jeg klikka så fort at jeg ikke så hvem det gjaldt. Er det noe jeg kan gjøre for å få forespørselen på nytt? Hvilken beskjed får vedkommende når jeg bare lukka, ikke trykka "ok" for verken det ene eller andre alternativet? Kjedelig om vedkommende får beskjed om at jeg avviste h*n. For det var jo slett ikke meninga. Aksepterer alltid jeg :D Noen som kan hjelpe?
Nala Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2003 Hurra, jeg har fått svar. Ettersom jeg ikke sa "nei", men bare lukka, så var det bare å lukke nettleseren for så å logge på igjen, og vips, så fikk jeg forespørselen på nytt. Så lærte jeg noe nytt i dag også :D
Milly:) Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Bra. Hvis du ikke vil at "MSN i dag" skal komme opp så kan du trykke tools(verktøy)->options->general og fjerne haken ved "display MSN today when messenger signs in". Du finner det nok selv om du har det på norsk
Nala Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2003 Bra. Hvis du ikke vil at "MSN i dag" skal komme opp så kan du trykke tools(verktøy)->options->general og fjerne haken ved "display MSN today when messenger signs in". Du finner det nok selv om du har det på norsk Takk for tipset. Skal fjerne greia med det samme :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå