Gå til innhold

Bolia - prisene har plutselig blitt mye høyere!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg stakk innom Bolia en dag for å titte på møbler til min nye leilighet. Fant mye fint og rasket med meg en katalog for å titte i den. Der fant jeg mye fint til gode priser og dro tilbake til butikken noen dager senere for eventuelt å bestille. Da så jeg plutselig at prisene var MYE høyere enn i katalogen. Damen i butikken forklarte at de hadde vært nødt til å sette opp prisene på grunn av økte importkostnader, og at de ikke hadde rukket å oppdatere katalogen.

Jeg synes Bolia har mye fint, men ikke til den prisen de nå opererer med. Jeg synes det høres rart ut at de er nødt til å skru opp prisene så mye med en gang. En Scandinavia-sofa i farge+størrelse som før kostet 10 000 kroner koster nå 14 000 kroner, og de plaststolene de har i forskjellige farger har gått fra 570 kroner til 900!

Æsj altså. Da gidder jeg ikke å handle der. Noen andre som har stusset over det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisene i HI-Fi klubben har økt med 20% på ett år. Vet ikke om det kan ha noe med sterk dollar å gjøre, at import-prisen ahr blitt så mye dyrere?

Skrevet
Prisene i HI-Fi klubben har økt med 20% på ett år. Vet ikke om det kan ha noe med sterk dollar å gjøre, at import-prisen ahr blitt så mye dyrere?

Siden storparten av handelen går i Dollar så vil en sterk Dollar gjøre utslag i import prisen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hos Eltek, nå, dynaBel, blir prisene bare billigere og billigere.

Gjest Gjest
Skrevet

Sånne tilfeller som nå med dollarkursen er bare en god grunn til å legge på ekstra på prisene og skylle på økte importpriser o.l ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...