Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 2 år. Jeg er 23 år og han er 37. Han har to gutter fra tidligere forhold og jeg er helt ok med det:D

Men så har jeg leeeeenge ønsket at han og jeg skulle få et barn sammen og han har sagt nå at det er ok(han ville ikke før)men så føler jeg at jeg har masa meg til det og har dårlig samvittighet...:P

Samtidig er jeg redd for at han skal bli lei og reise fra meg når jeg får barn...(kanskje en crazy tanke men uansett) Han sier han vil og at han elsker meg og vi må gjøre det før han blir for gammel uansett:)

burde jeg ha dårlig samvittighet?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel ikke ha dårlig samvittighet :)

Om dere begge vil ha barn så er det vel bare å kjøre på :D

Så får vel resten gå som det går :P

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Du burde vel ikke ha dårlig samvittighet :)

Om dere begge vil ha barn så er det vel bare å kjøre på :D

Så får vel resten gå som det går :P

Egentlig burde jeg vell ikke det. Men jeg har en følelse av at han gjør dette p.g.a at han vet hvor høyt jeg ønsker meg et barn og han elsker meg så høyt at han føler han _må_ gjøre det...?uff jeg veit ikke....bare ekkel følelse..

Gjest Kvinge
Skrevet

Jeg vil tørre å påstå at han garantert er voksen nok til å blånekte hvis dette var noe han virkelig ikke ville. Det at du også vil ha barn med han er helt naturlig. Han vet hva det vil si å få barn, så hvorfor skal han bli lei og reise fra deg? Han vet hva han går til.

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet
Jeg vil tørre å påstå at han garantert er voksen nok til å blånekte hvis dette var noe han virkelig ikke ville. Det at du også vil ha barn med han er helt naturlig. Han vet hva det vil si å få barn, så hvorfor skal han bli lei og reise fra deg? Han vet hva han går til.

Jeg tenker så på at de unga han har er ikke her HELE tida, bare 40%, tro om han kan bli lei av å ha en unge rundt seg hele tida da?:S

Også sa han at en av grunnene til at han vil det er fordi at jeg vil trives bedre da....skjønte ikke helt hva han mente..

Gjest Kvinge
Skrevet

Er man foreldre, så er man foreldre 100 %, selv om man bare har barna 40 %. Hvis du er så pass redd for at han faktisk ikke vil ha flere barn, så får du enten sette deg ned å snakke med han om dette, slik at dere forstår hverandre, eller så får du revurdere om det er han du vil ha barn med. jeg ser ikke poenget med å få barn med han hvis du er så usikker på forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...