Spent brud Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Dere som har vært flere ganger og prøvd brasiliansk, evt om noen av dere jobber med det. Hvor vanlig er det at kunden har "uhell" mens voksingen foregår? Da tenker jeg på en liten fis når man spenner seg mot smerten, dårlig blærekontroll så en liten dråpe kommer ut osv... Sikkert mange andre ting som kan skje, men det var de jeg kom på nå....
Cammiebella Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Har aldri opplevd det før, og jeg har gjort det i flere år (hver fjerde uke ca). Tror ikke det er så vanlig.
kinkeline Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Har aldri opplevd det før, og jeg har gjort det i flere år (hver fjerde uke ca). Tror ikke det er så vanlig. Tror det skal mye til for at noe "ikke er så vanlig". Joda, alt er vanlig. Det kommer jenter som har mensen og ikke bruker tampong, så jeg tror nok det er helt normalt at det kan renne eller at en kanskje kan fise og sånne ting. De har sett mye, så tror nok ikke de reagerer på noe lenger, ihvertfall ikke en som har jobbet der en stund.
Purple Diamond Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Tror det skal mye til for at noe "ikke er så vanlig". Joda, alt er vanlig. Det kommer jenter som har mensen og ikke bruker tampong, så jeg tror nok det er helt normalt at det kan renne eller at en kanskje kan fise og sånne ting. De har sett mye, så tror nok ikke de reagerer på noe lenger, ihvertfall ikke en som har jobbet der en stund. Huff og huff... =S :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå