Gå til innhold

jeans som passer til jente som nærmer seg 30

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger tips om jeans
Skrevet

Har tidligere kjøpt Lee Marion, disse er så fine siden de går opp litt bak, men de har nå blitt høyere i livet. Har gått ned i vekt, så trenger noen nye, men det er vanskelig å finne.

Er ute etter en bootcut jeans og en straight.

HM sine mister passformen med engang, så er ute etter noen av merke jeansene som holder seg litt lenger. De må ha strech og være lave i livet.

Noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du kan finne det på Gina Tricot. Personlig synes jeg Gina har mange fine bukser, men også bikbok. De aller fleste er som regel lave i livet, og slik du leter etter ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg greier ikke de billig buksene ^, synes det blitt tett, klamt og det klør pga stoff i dårlig kvalitet. Når jeg skal ha jeans som er rette i bena, er det bare en ting som gjelder for meg; Tiger of Sweden, modell Skogsberg :) Bare vær obs på at de varierer veldig i størrelsen, i samme modell...

Skrevet

Åja, men da kan du jo kanskje ta deg en tur innom Steen og Strøm i Oslo? Der får du garantert noen tips, men det spørs jo helt om du bor i Oslo-området eller ikke da.

Gjest Gjest_ts
Skrevet

Dette var ikke trådstarter som svarte :)

Skal sjekke tiger of sweden og gina tricot.

Eneste jeg er redd for når det kommer til GT er at de skal miste passformen på 1-2-3, legger heller litt penger i en ordentlig en som holder litt :D

Ser man kan kjøpe også fra lee.com. men da får man jo toll ogsånn, tråkig om de ikke sitter som de skal:D

Skrevet

Ja, det er jo sant. Jeg liker Lee buksene. De holder seg bra en god stund, samtidig som de er behagelige å ha på. Buksene kan du jo kjøpe i butikker også. Foreksempel carlings osv :)

Gjest gjest-jente
Skrevet

Hva ligger buksene på fra tiger of sweden i pris?

Noen som har hørt om merket Seven og hvor man evnt. får tak i det i Oslo?

Har tidligere fått masse hjelp på Carlings når jeg har vært på jakt etter olabukse! Der har de jo alt mulig i både merker og fasonger, så du kan jo evnt ta en tur til de. Det kommer så klart veldig an på ekspeditøren, men har som regel god erfaring der og funnet ok bukser. Men synes egentlig det er noe hat å lete etter og å prøve olabukser !! Vanskelig å finne noen som sitter fint.

Gjest gjest_ts
Skrevet

Jeg bor i Østfold og det virker ikke som man tar inn så mye LEE her :( Det går mest i Nudie...

Og prøvd meg på carlings , men har vært uheldig med å finne en engasjert ekspeditør :(

Skrevet
Hva ligger buksene på fra tiger of sweden i pris?

1000 kr og oppover tror jeg.

Jeg bor i Østfold og det virker ikke som man tar inn så mye LEE her :( Det går mest i Nudie...

Og prøvd meg på carlings , men har vært uheldig med å finne en engasjert ekspeditør :(

Du kan jo prøve nudie også da?! Jeg har hørt en god del positivt om buksene deres. Hvis ikke så kan du jo alltid prøve en buksetights. Det er så utrolig deilig å gå med, men kanskje ikke helt det du er på utkikk etter.

Gjest gjest_ts
Skrevet
1000 kr og oppover tror jeg.

Du kan jo prøve nudie også da?! Jeg har hørt en god del positivt om buksene deres. Hvis ikke så kan du jo alltid prøve en buksetights. Det er så utrolig deilig å gå med, men kanskje ikke helt det du er på utkikk etter.

ja, har hørt mange snakke bra om Nudie, så det er jo verdt et forsøk. Noen spesiell modell jeg bør se etter?

Skrevet

Ja, ikkesant! Hm, ikke som jeg vet. Har ikke hatt så mange av de buksene selv, men har bare hørt mye bra om de gjennom andre. Du kan jo spørre deg fram i butikken, så finner du helt sikkert en som passer perfekt til deg. Lykke til ;)

Gjest gjest_ts
Skrevet
Ja, ikkesant! Hm, ikke som jeg vet. Har ikke hatt så mange av de buksene selv, men har bare hørt mye bra om de gjennom andre. Du kan jo spørre deg fram i butikken, så finner du helt sikkert en som passer perfekt til deg. Lykke til ;)

Takk:)

Gjest Gina92
Skrevet
Har tidligere kjøpt Lee Marion, disse er så fine siden de går opp litt bak, men de har nå blitt høyere i livet. Har gått ned i vekt, så trenger noen nye, men det er vanskelig å finne.

Er ute etter en bootcut jeans og en straight.

HM sine mister passformen med engang, så er ute etter noen av merke jeansene som holder seg litt lenger. De må ha strech og være lave i livet.

Noen tips til meg?

Hei!

Gå inn på http://www.illusion.no/1705.html, der er det masse fine klær for alle damer og menn i de fleste aldere, og til en hvr smak, mener nå jeg. Vet det er mange som mener det er veldig "ungdommelige" klær de selger, men jeg vet om mange i både tenårene og voksen alder som kjøper klær her i fra:)

Jeg har kjøpt masse der, og er like fornøyd hver gang. I tillegg så er leveringstiden utrolig rask! Bare et lite tips fra en fornøyd illusion-kunde:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker veldig godt Diesel Ronhy. De er rette i bena og passe høye på livet, litt høyere bak enn foran. Også drømmer jeg om et par skreddersydde, smale jeans fra Replay som jeg ikke husker hva heter. Men med en pris på nesten 3000,- blir vel ikke de å finne i mitt skap med det første...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...