L@dy Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb...age_varekatalog Fikk ikke til å lime hele linken til senga inn, men det er vertfall Jensen Wave kontinental på s. 2 under linken soverom. Senga ser bra ut, også en fordel at det ikke kommer noe UNDER senga, har allerede mange hybelkaniner der nå. Men er det noen som har erfaring på Jensen kontinental senger?
Gjest SmallTalk Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har Jensen Countess kontinentalseng og er kjempe fornøyd! Har også hatt Jensen madrasser før, og synes jevnt over at Jensen har gode senger. Husk at du antakeligvis må kjøpe sokkel eller ben separat.
ringblomst Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Vi er fornøyd med Jensen-sengen vår, den er 5 år gammel, så husker ikke hva modellen heter. Er god å sove i fortsatt 5 år etter, selv om overmadrassen begynner å bli litt nedligget. Veldig kjekt med kontinentalseng mht renhold/støv. Har ikke noen erfaringer fra andre senger, men etter som vi er fornøyd med Jensen, kan det godt bli det igjen neste gang.
angeleyes Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har ikke akkurat den sengen, men er veldig fornøyd med Jensen generelt. De har gode senger med bra kvalitet. Husk å prøveligge ordentlig i sengen for å kjenne hvordan den er å ligge i før du kjøper.
Gjest Smaragd Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har Jensen kontinental, og den er vel ca 6 år gammel nå tror jeg. Er kjempefornøyd! God å ligge i og holder "formen" enda Sokkel er å foretrekke ja, hybelelefantene kommer fort hvis ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå