Nika_83 Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Hei Min kjære elsker å holde på med trearbeid. Han lager for eksempel bunadskrin og møbler. Nå har han begynt å lage kaketiner og er veldig fustrert over at han ikke finner oppskrift på hvordan man fletter bjørkerøtter for å "sy" sammen tina. Han har leita på nett leeeenge for å finn noe, men det er tydeligvis veldig vanskelig å finne tak i ei oppskrift på det. Såh.. det jeg lurer på er om det er noen her inne som lager kaketiner og har peiling på hvordan bjørkerøtterne skal "syes" sammen eller om det er noen her inne som kjenner noen som har dette som sin hobby og som kan tipse meg om en oppskrift på dette Vi har vært sammen i ett år idag og jeg vil gjerne gi han noe spesielt som jeg vet han vil sette veldig pris på Hehe.. er vel egentlig litt sent å begynne å leite etter dette nå, men er enda en mnd før jeg treffer han igjen, så håper virkelig jeg har fått noen svar til da Vil være veldig takknemlig om noen kunne tipset meg om noe
Grønt blad Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Gå på biblioteket og se på bøker der. De har antagelig ganske mange bøker om trearbeid, og det kan jo hende de har beskrevet teknikken.
Nika_83 Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2009 Aaaaa.... Smart! Hehe.... dumme meg... har ikke slått meg faktisk! Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå