Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Min kjæreste sier hele tiden "passe seg". Spesielt når jeg viser interesse for han. Hva tror dere han mener med det? Han sier det er en spøk, men jeg blir såret og usikker. Hver gang. Orker snart ikke mer. Synes ikke det er noe hyggelig eller fint sagt. Lurer på om det er bare er en form for feighet fra hans side, at han ikke tør å gjøre det skikkelig slutt...eller vil han pine meg?? Gjøre meg usikker? Han har sagt "ikke passe seg" også, men så er det på'n igjen. Virker som han bare leker med meg. Liker han å såre meg?? Han vet hva jeg mener om dette. Eller er det en form for "kjærlige ord"....???
LukaFrost Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg hadde i utgangspunktet trodd det var en måte å flørte på, men det komemr litt an på hvordan han sier det. Kan du ikke si til han at du ikke liker dette?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Hvis feks dama tar på meg så bruker jeg og si `pass deg`,når hun spør hvorfor det så sier jeg at da må jeg "ta" deg,å så redd jeg blir sier hun. Da er det bare rett i senga eller hvor det passer for en hyrdestund Jeg vil si at det er en måte og flørte på! Om du er usikker,da er det jo bare og tyne ut av han hva han mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå