Gå til innhold

utdrikningslaget...

Gjest trheimforlover...

Anbefalte innlegg

Gjest trheimforlover...
Skrevet

Idag e endelig dagen for min kjære venninnes utdrikningslag.. har brukt mye tid og energi på å planlegge dette..

Planen var å ha det ett sted, men er blidd flytta slik at flest mulig kan være med, og det er helt greit for meg. Men nå er det slik at ALLE, de som vi flytta sted for har en etter en trekt seg... siste i går KVELD... å da jeg sendte sms (hun tok ikke telefonen) om at jeg håper hun forstår at hun må være med på å spleise, for alt er jo booka og bestilt, ja og jeg har handla inn mat! Men får i svar at det ikke er riktig at hun skal betale siden hun ikke skal være med?

Er jeg helt bak mål når jeg forventer d?

*måtte bare få ut litt her*

Gjest Gjest
Skrevet
Idag e endelig dagen for min kjære venninnes utdrikningslag.. har brukt mye tid og energi på å planlegge dette..

Planen var å ha det ett sted, men er blidd flytta slik at flest mulig kan være med, og det er helt greit for meg. Men nå er det slik at ALLE, de som vi flytta sted for har en etter en trekt seg... siste i går KVELD... å da jeg sendte sms (hun tok ikke telefonen) om at jeg håper hun forstår at hun må være med på å spleise, for alt er jo booka og bestilt, ja og jeg har handla inn mat! Men får i svar at det ikke er riktig at hun skal betale siden hun ikke skal være med?

Er jeg helt bak mål når jeg forventer d?

*måtte bare få ut litt her*

Uffh!! Kjedelig når det blir slik... Jeg synes det hører med at en er med å betaler når en trekker seg dagen før!

I fjor var jeg bedt i et utdrikningslag, men jeg sa fra med en gang jeg var invitert at jeg dessverre ikke hadde mulighet, dette var 3 mnd før utdrikningslaget. Her synes jeg det var naturlig at jeg ikke var med å betalte, siden de ikke hadde begynt å planlegge selve dagen enda. Jeg sendte oppover en power point-presentasjon med hilsen som de fikk se på kvelden. Presentasjonen inneholdt en hilsen fra meg og masse gamle morsomme bilder. Synes dette var greit siden de hele tiden visste at jeg ikke kunne komme.

Hadde jeg trukket med DAGEN før hadde jeg selvfølgelig blitt med å betale, det skulle jo virkelig bare mangle - synes jeg da...

Håper dere får en flott dag uansett - gjør det beste ut av situasjonen...

Skrevet

Hun burde være med å betale, ja, men du kan nok se langt etter de pengene. Derfor er det vanlig å ha en bindende påmeldingsdato et stykke før dagen, hvor også penger for felleskostnader på utdrikningslaget betales inn til forlover.

Skrevet

Når folk trekker seg etter man har handlet inn og booket aktiviteter som ikke kan omgjøres, hadde jeg krevd betaling.

I det utdrikningslaget jeg er med på å planlegge, har vi skrevet at alle som ikke sier fra 2 uker før om de vil trekke seg skal betale likevell... Men selv om du ikke har sagt fra på forhånd, bør man betale for seg siden man skaper problemer for resten!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...