Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Nå går jeg rett på sak. Jeg var samme en gutt i 1 1/2 år, og det ble slutt for litt over et år siden. Det var han som gjorde det slutt, for det var en del små krangler og irritasjoner. Forholdet var ikke stabilt. Etter at det ble slutt mista vi kontakta veldig mye. Etter hvert begynte vi å være sammen mer, men ikke mye. Så for litt siden tok jeg en prat med han fordi jeg savna vennskapet vårt. Problemet er nå at jeg savner han litt. Noen ganger gjør jeg det veldig og noen ganger ikke så mye. Jeg klarer bare ikke å få et bare vennskap bilde med han. Det som er det værste er at jeg går rundt å håper på at det blir meg og han igjen, at det bare tar tid. Han er en kjempe gutt som jeg skulle ønske jeg endte opp med. Jeg sa det til han en gang jeg var full, men ikke direkte. Da sa jeg at jeg hadde noen følelser jeg ikke helt forsto. Men jeg forstår dem jo. Han virket veldig ikke interressert i et slikt forhold, men ville ha et vennskapsforhold med meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre..?
Polly Ester Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Det virker ikke som han ønsker noe mer enn å være venn med deg... og du ønsker å være kjæreste... Det er du som sannsynligvis kommer til å ende opp med å bli såret og lei deg - så det kan se ut som det beste er å bare kutte helt. Ikke være venner engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå