chimp Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Dere som har gjort dette i Oslo, hvem/hva/hvor vil dere anbefale? Må være helprofesjonelt og seriøst. Send meg gjerne en PM m navn, adresse og tlf nr.
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #2 Skrevet 26. juli 2003 Kan noen gjøre det samme til meg også? Ikke piercing, men tatoo.... Lillian
Gjest Veronal Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Tattoo: Kan varmt anbefale Marianne og Erik på Kunst med puls i Rådhusgata i Oslo.
Klips Skrevet 27. juli 2003 #4 Skrevet 27. juli 2003 House of Pain i Sporveisgaten. Artig sted, fullt av hasjrøykingsredskaper og HA-effekter
Edie Skrevet 27. juli 2003 #6 Skrevet 27. juli 2003 Har faktisk hørt mye bra om House of Pain. Selv fikk jeg tatovering på Oslo Body Art Studio. Jeg er veldig fornøyd, men har hørt andre som ikke er det. De lagde villig en tatovering de ikke hadde "ferdig" fra utstillingen.(jeg hadde med selv) OG venninnen min fikk tegnet en. Det gikk raskt og greit. Tatovøren var proff. Så at utstyret ble sterilisert før han begynte på meg, men det jeg reagerte på var at istedenfor å sette over et kompress etterpå (man blør jo litt, særlig hvis det er litt større tatoveringer), fikk jeg satt på et kjøkkenpapir!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 Flere steder i England bruker de også kjøkkenpapir... Har tenkt på det som "standard" jeg, men sterile kompresser hadde kanskje virket proffere..
*nora* Skrevet 2. august 2003 #8 Skrevet 2. august 2003 Mannen min har nettopp tatovert seg på House og Pain. Fikk en skikkelig proff og utrolig talentfull tatovør. Tror han var fra Mexico, en som reiser rundt forskjellige steder. Men også der brukte de kjøkkenpapir... Har det egentlig noe å si?? Var noen damer inn å tatoverte seg mens jeg venta på at mannen skulle bli ferdig, og de fikk skikkelig god veiledning av en tatovør, var helt tydelig at han kunne sine saker. For meg virka det som et veldig seriøst sted. Noen som vet om bra Tatovering/piercing steder i Bergen? Link til nettsider?
Gjest Kira Skrevet 2. august 2003 #9 Skrevet 2. august 2003 Piercing ville jeg anbefalt Oslo Piercingstudio 2. Han som gjør det der er veldig flink. Eller Safari, som er nesten rett ved. Oslo bodyart studio har jeg ikke vært helt fornøyd med, skal ned å fylle på den ene snart, ble ikke akkurat det beste resultatet, men de har heldigvis slik at du kan fylle på gratis etter 1 år fra du tok tatoveringen. Kunst Med Puls er ganske flinke. :D Noen som vet om bra Tatovering/piercing steder i Bergen? Link til nettsider? Absolutt tattoo og piercing anbefales. Ligger i Jonsvollsgate. Eller Jannicke som jobber på Lets Buzz som ligger tvers over ved bystasjonen.
Klips Skrevet 3. august 2003 #10 Skrevet 3. august 2003 Jada, de var veldig flinke på House of Pain. Hadde en svenske, husker ikke hva han het. Og stedet i seg selv var jo ekstremt underholdende. (Hadde på meg den svarte skinnfrakken min fra HM for å gli inn i miljøet )
Edie Skrevet 3. august 2003 #11 Skrevet 3. august 2003 Hadde på meg den svarte skinnfrakken min fra HM for å gli inn i miljøet Skjønner poenget, men det er faktisk utrolig hvor forskjellige folk som tar tatovering er. Tror ikke man behøver å være redd for å ikke "gli inn" i miljøet. I en tatoveringssjappe finner du alt fra fjortisberter til gamle skrukkete menn....
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #12 Skrevet 3. august 2003 Apropo kjøkkenpapir... Det er ikke hva de fester utenpå som er vesentlig. Det er langt viktigere at dere får med en krem - som fortrinnsvis er desinfiserende!!! BC
Dixie Skrevet 5. august 2003 #13 Skrevet 5. august 2003 Jeg tok min hos "tatto-Tom" ved Strømmen storsenter. Var en som het Elias som gjorde det, kjempeflink!! Ellers så anbefaler mine mere "tatoverte" veninner house of Pain og Tusj.... På Tusj har de ikke "masseproduserte" tatoveringer, de tegner en spesiell til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå