Gå til innhold

Hvordan finne en mann?!

gullbarren

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Hvordan finne en mann? For det første, ikke legg ut tråder på slike forum som dette hvor du får "gode råd" fra en mengde kvinner og menn som er skilte, har uttallige forhold bak seg (som om antall mislykkede forhold skulle gjøre en til noe form for ekspert på noe annet enn å gjøre forhold mislykkede) og som rett og slett ikke er i din situasjon og som ikke er deg.

Trådens beste linjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S
TS, hva med kurs?

Kurs i å finne en mann? Fnis. Det er jo akkurat det vi holder på å lære henne opp i her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
:ler: Nja, jeg tenket mer på et sånt, utvide dine horisonter innen noe du interesserer deg for kurs, og bli kjent med folk der?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Nja, jeg tenket mer på et sånt, utvide dine horisonter innen noe du interesserer deg for kurs, og bli kjent med folk der?

Takk for tipset - skal tenke litt på den.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også singel

Skal si denne tråden skled ut! Men trådstarter fikk noen gode råd også. Noen som vil hjelpe meg med å finne nåla i høystakken?

Jeg er en jente som har passert 30, er i jobb og holder på med høyere utdannelse (dr. grad). Er sjenert og noe innadvendt (men ikke asosial!), men skårer vel hos noen for høyt kunnskapsnivå og engasjement, og mye utenlandserfaring. I tillegg har jeg en tidkrevende og jentedominert hobby, og er odelsjente. Av utseende er jeg helt på gjennomsnittet, med minus for mangel på sjarm og pluss for en slank kropp? Kan vel trygt si at jeg er både sær og kresen, en vanskelig kombinasjon. På byen er jeg altfor sjenert til å møte noen, og mine kolleger og med-studenter er alle opptatt. Har selvfølgelig prøvd nettdating, men de gangene jeg fant noen jeg virkelig likte fikk jeg enten ingen respons eller det var ingen kjemi da vi møttes.

Det høres kanskje fryktelig negativt ut men jeg er egentlig en svært positiv person som lever et rikt liv (synes jeg selv). Men jeg savner nærheten i en kjæreste, en som aksepterer meg fullt ut for den jeg er.

Må jeg virkelig blir mindre kresen og sær for å finne noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei, for da finner du ikke det som tenner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Skal si denne tråden skled ut! Men trådstarter fikk noen gode råd også. Noen som vil hjelpe meg med å finne nåla i høystakken?

Jeg er en jente som har passert 30, er i jobb og holder på med høyere utdannelse (dr. grad). Er sjenert og noe innadvendt (men ikke asosial!), men skårer vel hos noen for høyt kunnskapsnivå og engasjement, og mye utenlandserfaring. I tillegg har jeg en tidkrevende og jentedominert hobby, og er odelsjente. Av utseende er jeg helt på gjennomsnittet, med minus for mangel på sjarm og pluss for en slank kropp? Kan vel trygt si at jeg er både sær og kresen, en vanskelig kombinasjon. På byen er jeg altfor sjenert til å møte noen, og mine kolleger og med-studenter er alle opptatt. Har selvfølgelig prøvd nettdating, men de gangene jeg fant noen jeg virkelig likte fikk jeg enten ingen respons eller det var ingen kjemi da vi møttes.

Det høres kanskje fryktelig negativt ut men jeg er egentlig en svært positiv person som lever et rikt liv (synes jeg selv). Men jeg savner nærheten i en kjæreste, en som aksepterer meg fullt ut for den jeg er.

Hei,

Jeg synes ikke du skal bli "mindre kresen og sær". Du er den du er og skal du bli/late som du er noe annet så krever det mye pes og i tillegg får du ikke noen som matcher DEG. Jeg tror heller du må tenke nøye gjennom hva du ønsker av en fyr og så identifisere et miljø som slike menn vil befinne seg i og så må du oppsøke disse miljøene. Har du først en setting/miljø som du er interessert i så har dere noe å snakke om. Da er det bare å koke i sammen et "Hva tror du om å klone bjørn og sau (du er odelsjente så jeg gambler på rovdyrproblematikk) får vi da en brutal sau eller en fluffy bamse?

Fra spøk til alvor, finn deg et miljø med likesinnede, fyr av en icebreaker og ta det derfra.

Lykke til!

Mvh

Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet og delt iht KGs regler. De flyttede innleggene kan finnes her.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...