sweetdana Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Som tittelen sier. Skal endelig prøve id bare minerals for å se om det er noe tess. Men hvor kjøpe det i Bodø?
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Som tittelen sier. Skal endelig prøve id bare minerals for å se om det er noe tess. Men hvor kjøpe det i Bodø? Kjøp I.d merket på ebay, myye billigere og du mottar det innen 1 uke etter bestilling
sweetdana Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2009 Kjøp I.d merket på ebay, myye billigere og du mottar det innen 1 uke etter bestilling Ja det er kanskje lurt Hadde tenkt noe sånt for ettertiden, men første gang er det greit å kjøpe i en butikk. Sånn at jeg får riktig farge
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Ja det er kanskje lurt Hadde tenkt noe sånt for ettertiden, men første gang er det greit å kjøpe i en butikk. Sånn at jeg får riktig farge Det kan være lurt eller så kan du reise på et parfymeri som selger det og prøve, de er kjempe drøye, solpudderet mitt har jeg nesten i 1 år, og jeg bruker det hver dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå