Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #1 Skrevet 26. juli 2003 Noen døgnåpne apotek i nærheten av Asker mon tro? Vet det er et døgnåpent ved Oslo S. Er det døgnåpent på lørdager også?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #2 Skrevet 26. juli 2003 Sitat fra denne siden: Døgnåpent apotek Fra kl. 21:00 og til neste morgen finnes det ikke et åpent apotek i Bærum (heller ikke i Asker). Lørdager stenger apotekene henholdsvis kl. 14:00 og kl. 18:00. Selv med 3 timers åpningstid på søndager i Sandvika (17:00-20:00) er det ikke tilfredsstillende å henvise til Jernbanetorvet i Oslo ved akutt behov fra apotektjenester. Bærum FrP mener døgnkontinuerlig apotektjeneste er nødvendig, og vil arbeide for dette.
waco Skrevet 26. juli 2003 #3 Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor kan ikke apotekvarer bli solgt på 7-eleven og shell som i andre land? HVoRfoR må Vi VæRE Så ANNERLEDES???? Waco
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #4 Skrevet 26. juli 2003 HVoRfoR må Vi VæRE Så ANNERLEDES???? Fordi vi bor i anneldeslandet, og at narkomane må trygle og be legen for å få den skarve somadrilen og paralgin forten sin...
Dødspingvinen Skrevet 26. juli 2003 #5 Skrevet 26. juli 2003 Skulle de ikke begynne å selge reseptfrie tabeletter på bensinstasjoner og butikker nå?? Har ikke sett noen som har gjort det enda. Ble det bare med tanken?
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #6 Skrevet 27. juli 2003 De selger jo medisiner på enkelte butikker, men det er svært få av de. Her i strøket hvor jeg selv bor, vet jeg de selger litt medisiner på en Rimi- butikk, men utvalget er heller dårlig. Rundt om i bygdene selges også medisiner fra noen få butikker. Men man kan jo ikke akkurat si det har blitt særlig utbredt, desverre.. Det ble til at jeg tok turen til apoteket på jernbanetorvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå