Gå til innhold

Hvordan vite om han virkelig liker meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Crushing on him <3
Skrevet

Kan noen gi meg tips som avslører om en mann jeg nettopp har blitt kjent med er virkelig interessert? Han gjør på en måte alle de riktige tingene, men holder allikevel liksom litt tilbake. Vi har ikke vært intime ennå. Jeg synes egentlig det er helt ok og bare fint at ting tar tid, og at man blir godt kjent før man "hopper i det". Men jeg er jo i grunnen vant til at det er mannen som pusher på i alle retninger dersom han er interessert, og at JEG må holde igjen.

Finnes det noen små ting som avslører hans ekte interesse på tross av hans "sjenanse"? Jeg har ikke lyst til å ødelegge idyllen på dette stadiet og spørre ham konkret, det kan jo hende at alt er ok og at han bare er sånn. I grunnen deilig å vite at han først og fremst vil omgås meg og gjøre hyggelige ting sammen med meg og bli kjent, heller enn å bare hoppe i høyet. I tillegg har han insistert selv på å hjelpe meg med noe som jeg virkelig trengte, han gir meg mange komplimenter, og svarer alltid raskt hvis jeg sms'er ham først. Men i blant kan det gå flere dager der jeg ikke hører fra ham.

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen gi meg tips som avslører om en mann jeg nettopp har blitt kjent med er virkelig interessert? Han gjør på en måte alle de riktige tingene, men holder allikevel liksom litt tilbake. Vi har ikke vært intime ennå. Jeg synes egentlig det er helt ok og bare fint at ting tar tid, og at man blir godt kjent før man "hopper i det". Men jeg er jo i grunnen vant til at det er mannen som pusher på i alle retninger dersom han er interessert, og at JEG må holde igjen.

Finnes det noen små ting som avslører hans ekte interesse på tross av hans "sjenanse"? Jeg har ikke lyst til å ødelegge idyllen på dette stadiet og spørre ham konkret, det kan jo hende at alt er ok og at han bare er sånn. I grunnen deilig å vite at han først og fremst vil omgås meg og gjøre hyggelige ting sammen med meg og bli kjent, heller enn å bare hoppe i høyet. I tillegg har han insistert selv på å hjelpe meg med noe som jeg virkelig trengte, han gir meg mange komplimenter, og svarer alltid raskt hvis jeg sms'er ham først. Men i blant kan det gå flere dager der jeg ikke hører fra ham.

for meg høres det ut som han er intressert, og det virker som han liker deg. de små dagers mellomrommene mellom de gangene du hører fra han er vel at han enten er veldig opptatt, eller vil virke mystisk og få deg til å like han på den måten. nå er jeg ikke akkurat ekspert, men dette er det jeg tror ^^

lykke til vidre ; p

Skrevet

Er du sikker på at han ikke er i et forhold?

Synes den forsiktige måten han går fram på tyder litt på akkurat det. Selvsagt kan det hende han er litt sjenert, eller at han ikke vil virke altfor pågående og dermed skremme deg vekk, det er ikke godt å si.

Tror først og fremst jeg ville sjekket ut om han er opptatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...