desembermamma06 Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Er det vanlig å gi forloverne gave på bryllupsdagen ? I såfall hva har dere tenkt til å gi ?
Scorpina Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Min forlover fikk kjolen hun hadde på seg i bryllupet + legging av make-up og oppsetting av hår hos frisøren. Hun ble råhappy for det. Hadde ikke forventa noe. Vet ikke om det er vanlig å gi noe, men jeg syntes hun fortjente det
Spatula Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Jeg tok med min forlover på spa, hvor hun fikk massasje, manicyr og hudpleie. Hun hadde heller ikke forventet seg noen ting Forslag til gave kan jo være: make up på bryllupsdagen, et gavekort på en butikk hun liker, spa, middag, et smykke, osv osv
ringblomst Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 Nå giftet vi oss i 2004, men alle forloverne fikk et fotografbilde med oss alle på. Min forlover fikk oppsetting av hår i tillegg. Inviterte også alle forloverne hjem til oss på en bedre middag en stund etter på.
Thomas Andrè Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Min forlover fikk et diamantsmykke med lenke i hvitt gull, lagt i et sølvskrin med inngravert en hilsen pluss navnet hennes på lokket.
Gjest Gjest_juni-brud_* Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Min forlover fikk et diamantsmykke med lenke i hvitt gull, lagt i et sølvskrin med inngravert en hilsen pluss navnet hennes på lokket. Denne likte jeg. Noe slikt skal min forlover få også! Takk for tipset! :gjeiper:
Concertina Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Min forlover får satt opp håret, i tillegg så tenker jeg at jeg skal gi henne en brosje eller et smykke i sølv- og emalje
Gjest Emera Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Min forlover fikk et diamantsmykke med lenke i hvitt gull, lagt i et sølvskrin med inngravert en hilsen pluss navnet hennes på lokket. Å håy! Tror jeg får klare meg uten forlover, jeg...
Rararara Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Jeg skal være forlover i sommer, og mener brudeparet har mer enn nok å bruke penger på enn å kjøpe noe til meg (forloveren) Det er brudeparets dag, det er gave nok å få lov å være med på den store dagen :-)
Lilywhite Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Skal gi mine forlovere hår og sminke på bryllupsdagen. Likte også ideen om å gi alle et bilde av brudeparet med forloverne
MissStiles Skrevet 7. juni 2009 #11 Skrevet 7. juni 2009 Jeg var forlover for noen år siden og da betalte hun for frisøren. De hadde ikke så god råd fra før av med bryllup, barn ++ så jeg forventa ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå