Gå til innhold

Gave til forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gi forloverne gave på bryllupsdagen ? I såfall hva har dere tenkt til å gi ?

Skrevet

Min forlover fikk kjolen hun hadde på seg i bryllupet + legging av make-up og oppsetting av hår hos frisøren. Hun ble råhappy for det. Hadde ikke forventa noe. Vet ikke om det er vanlig å gi noe, men jeg syntes hun fortjente det :)

Skrevet

Jeg tok med min forlover på spa, hvor hun fikk massasje, manicyr og hudpleie.

Hun hadde heller ikke forventet seg noen ting :)

Forslag til gave kan jo være: make up på bryllupsdagen, et gavekort på en butikk hun liker, spa, middag, et smykke, osv osv :)

Skrevet

Nå giftet vi oss i 2004, men alle forloverne fikk et fotografbilde med oss alle på. Min forlover fikk oppsetting av hår i tillegg. Inviterte også alle forloverne hjem til oss på en bedre middag en stund etter på.

Skrevet

Min forlover fikk et diamantsmykke med lenke i hvitt gull, lagt i et sølvskrin med inngravert en hilsen pluss navnet hennes på lokket.

Gjest Gjest_juni-brud_*
Skrevet
Min forlover fikk et diamantsmykke med lenke i hvitt gull, lagt i et sølvskrin med inngravert en hilsen pluss navnet hennes på lokket.

Denne likte jeg. Noe slikt skal min forlover få også! Takk for tipset! :gjeiper:

Skrevet

Min forlover får satt opp håret, i tillegg så tenker jeg at jeg skal gi henne en brosje eller et smykke i sølv- og emalje :)

Gjest Emera
Skrevet

Å håy! Tror jeg får klare meg uten forlover, jeg... ;)

Skrevet

Jeg skal være forlover i sommer, og mener brudeparet har mer enn nok å bruke penger på enn å kjøpe noe til meg (forloveren) Det er brudeparets dag, det er gave nok å få lov å være med på den store dagen :-)

Skrevet

Skal gi mine forlovere hår og sminke på bryllupsdagen. Likte også ideen om å gi alle et bilde av brudeparet med forloverne :)

Skrevet

Jeg var forlover for noen år siden og da betalte hun for frisøren. De hadde ikke så god råd fra før av med bryllup, barn ++ så jeg forventa ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...