Gå til innhold

Hva passer til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Gjest i tvil
Skrevet

Har kjøpt meg knallgrønn kjole i chiffon-stoff. Noen gode forslag til tilbehør?

Har tenkt hvite pensko med hæler med åpen tå og stropp rundt hælen + hvitt sjal... gullveske og gullsmykker...

Skal i bryllup ja.

Noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har kjøpt meg knallgrønn kjole i chiffon-stoff. Noen gode forslag til tilbehør?

Har tenkt hvite pensko med hæler med åpen tå og stropp rundt hælen + hvitt sjal... gullveske og gullsmykker...

Skal i bryllup ja.

Noen andre forslag?

jeg syns dette hørtes veldig bra ut jeg :) syns grønt og gull er kjempefint sammen! har ikke noen flere tips desverre, men syns du skal gå for planen din ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes grønt og gull er fint sammen, men ikke hvitt og grønt. Det ser litt hverdagslig-bilig ut.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Gull og grønnt passer kjempe fint sammen, men jeg tror kanskje at jeg hadde satset på tilbehør som ikke er kritthvitt. Hva med sko og sjal i f.eks ivory? :)

Kjolen hørtes forresten knall fin ut!

Gjest balla
Skrevet

Enig med resten her om at gull og grønt er kjempe fint sammen. Hadde nok heller holdt meg til gull eller valgt brunt istede for hvitt.

Gjest i tvil
Skrevet

Takk for gode forslag!

Er litt i tvil med det hvite jeg også. Kan det være en idé å kjøpe et grønt sjal i en passende nyanse til kjolen?

Gjest SmallTalk
Skrevet

Ja, det tror jeg kan gå bra. :) Da har du litt større variasjonsmulighet med skoene også.

Skrevet

Jeg er litt uenig med de andre her. Jeg syns hvitt (både kritthvitt og mer kremfarget) og knallgrønt er veldig fint sammen. Jeg ville derimot ikke gått for brunt til det grønne, da det fort kan bli kjedelig med brunt og grønt sammen, hvertfall i en slik sammenheng. Så jeg ville gått for det du allerede har (med forbehold om at jeg ikke vet noe om hvordan det ser ut, annet enn fargebeskrivelser).

Skrevet

Gull og grønt er utrolig fint sammen! Sjalet kunne kanskje vært kremhvitt? Ser for meg at det kanskje kunne blitt litt mye grønt om sjalet også var grønt. Og er enig med de over... Føler hvitt kan se litt "hardt" ut, kremfarget er bedre da! Men det ser du sikkert selv, ikke så lett å gi svar uten å vite eksakt farge ;)

Gjest Fisk73
Skrevet

Jeg er enig med Vera Vinge, synes hvitt kan være skikkelig fint sammen med grønt. Brunt blir litt mer hverdagslig.

Men det avhenger selvsagt av hvilken grønnfarge du har. Når du sier knallgrønn, så vil alle her ha sin egen oppfatning av hva knallgrønt er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...