tettra Skrevet 21. april 2002 #21 Del Skrevet 21. april 2002 hehe. Mitt navn ble Iron John Cash. ) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 21. april 2002 #22 Del Skrevet 21. april 2002 Mad Bess Rackham, det er meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. april 2002 #23 Del Skrevet 21. april 2002 He,he,he jeg ble: Dread Pirate Kidd Ser ut til at d r de samme navnene som går igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 21. april 2002 #24 Del Skrevet 21. april 2002 Red Ethel Kidd ble mitt navn Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2002 #25 Del Skrevet 21. april 2002 Hmmm... Black Mary Kidd er mitt navn og jeg er sånn: Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! Jaja.... Gøylt med sånne tester. Tjihi 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. april 2002 #26 Del Skrevet 21. april 2002 Har enda ikke sett noen som heter det sammen som meg: MAD GRACE READ. .......I got taste and education.........Yhe12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 21. april 2002 #27 Del Skrevet 21. april 2002 Black Bartholomew Kidd Like anyone confronted with the harshness of robbery on the high seas, you can be pessimistic at times. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. april 2002 #28 Del Skrevet 21. april 2002 Captain Mary Kidd Even though there's no legal rank on a pirate ship, everyone recognizes you're the one in charge. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. april 2002 #29 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg ble også Mad Anne Kid, Medusa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. april 2002 #30 Del Skrevet 21. april 2002 Her kommer the one and only Captain Ethel Rackham.Der det faktisk står "Rackham (pronounced RACKEM)is one of the COOLEST sounding surnames for a pirate." Slå den dere Da må jeg nok forlate dere.Må få den late gubben min til å skrubbe gølvet skikkelig.Og etterpå er det "nude man just for me time" hele natta.Og det kun til MIIIIIN disposisjon. Er blitt et skikkelig makt menneske allerede jeg I like it 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puma Skrevet 21. april 2002 #31 Del Skrevet 21. april 2002 Dread Pirate Rackham....eeeh???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #32 Del Skrevet 21. april 2002 Iron Mary Kidd "A pirate's life isn't easy; it takes a tough person. That's okay with you, though, since you are that person." -tøffenbarsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. april 2002 #33 Del Skrevet 21. april 2002 Captain Anne Kidd! Even though there's no legal rank on a pirate ship, everyone recognizes you're the one in charge. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! Vel - det ser ut til at jeg har skjulte talenter - eller at jeg for en gangs skyld virkelig blir verdsatt"!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 21. april 2002 #34 Del Skrevet 21. april 2002 Your pirate name is: Mad Grace Kidd Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. Even though you're not always the traditional swaggering gallant, your steadiness and planning make you a fine, reliable pirate. Arr! Yeah, thats me!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 22. april 2002 #35 Del Skrevet 22. april 2002 Black Anne Kidd, that's me! Amarone, med kniven mellom tennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 22. april 2002 #36 Del Skrevet 22. april 2002 Dread Pirate Flint.... Hva betyr det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. april 2002 #37 Del Skrevet 22. april 2002 Dread Pirate Rackham. Like the famous Dread Pirate Roberts, you have a keen head for how to make a profit. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 22. april 2002 #38 Del Skrevet 22. april 2002 Dread Pirate Bonney Like the famous Dread Pirate Roberts, you have a keen head for how to make a profit. You can be a little bit unpredictable, but a pirate's life is far from full of certainties, so that fits in pretty well. Arr! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 22. april 2002 #39 Del Skrevet 22. april 2002 Black Sam Kidd, det er meg!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 23. april 2002 #40 Del Skrevet 23. april 2002 Bloody Anne Kidd nr. 3 her! Likte dette med blodig, men setter ikke særlig stor pris på å kunne forveksles med andre og mer pinglete pirater!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå