Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dere anbefale meg? Håret mitt er langt, tjukt og jeg har fall. Håret mitt er litt tørt i lengdene. Tok den testen hvor man drar hårstrået fra hverandre for å se om det trengs proteiner, og det gjør det nok;)

Får man kjøpt en hårkur som både gir proteiner og fuktighet, eller må jeg ha to forskjellige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken test er det du mener? Det kan nemlig høres ut som at jeg har svært lik hårtype som deg, og kunne trengt en god kur jeg også. :)

Skrevet

Du skal ta et hårstrå, holde det i hver enda og dra det forsiktig fra hverandre. Om det lett ryker, skal det visst være mangel på protein. Om du derimot må ta i før det ryker, så tror jeg det er greit.. :)

Gjest Gjest_mylady_*
Skrevet

hej=) er frisør å jobber med redken. Prøv Allsoft heavy cream, er en kjempegod kur med masse fuktighet i! Håret blir blankt og kjempemykt;o)

Skrevet

Ja den har jeg brukt tidligere også faktisk. Bare lurer på noe..er det proteiner i den?

Skrevet
Denne liker jeg godt. (Jeg har tykt, litt tørt og litt skadet hår med fall/krøller.)
Skrevet

heavy cream er det mest fuktighet i, ikke så mye proteiner....

synes extreme deep fuel er kjempegod til å fylle på med proteiner

den går litt dypere inn i håret for å styrke og reparerer håret, mens all soft heavy cream gir fuktighet i tørt hår.

bruker begge selv, har krøllete hår som tenger masse fuktighet. i telegg så farger/striper håret så det trengs litt proteiner for å reparere håret;o)

så har det kommet en ny krukke kur fra redken, heter color extend sun, det var utruli god, beskytter farget hår mot uv-stråler,saltvann og klor...og lukter kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...