Marianne Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69325 Fy så redd jeg hadde blitt om dette hadde skjedd hos oss. Og så gled jeg er for at vi ikke har sengen ved vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 Jepp. Bekreftet mine mistanker. Jernseng skal aldri komme inn i mitt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. juli 2003 #3 Del Skrevet 26. juli 2003 Fy flate....... Tenk som dem skvatt da............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 27. juli 2003 #4 Del Skrevet 27. juli 2003 For en grusom opplevelse. :cry: Har også hatt lyst på en slik jernseng lenge, men nå er det helt uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. juli 2003 #5 Del Skrevet 27. juli 2003 Mamma jobber sammen med hun i senga, og det var vist en xtremt skremmende opplevelse. Forsåelig nok..... Vil ikke ha sånn seng jeg heller nå lengere........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 27. juli 2003 #6 Del Skrevet 27. juli 2003 Er det ikke større sjanse for å dø i trafikkuhell enn at lynet slår ned i smijernsenga hjemme? Tipper dette er noe som skjer once-in-a-lifetime. Ønsker meg fortsatt smijernsseng, jeg. Finnes det forresten gode sengealternativer for de som er håndjern-brukere? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #7 Del Skrevet 28. juli 2003 Håndjern, jernseng og lynnedslag er ingen ønskekombinasjon, tror jeg... Moralen er; skal man ekspermimentere litt, så gjør det i godvær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå