Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 I Toro sin "Velbekomme Spagetti med kjøttsaus - 400 g", står det på pakningen at 1 porsjon (400 g) inneholder 280 kcal, altså 70 pr 100 g. Jeg synes det virket så lite, stemmer det virkelig? er jo ganske mye pasta osv oppi der.. her er link med bilde og beskrivelse av retten: http://www.toro.no/index.php?mapping=300&a...18&produkt=
Gjest Elfrida Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hovedingrediensene er vann og tomater, med spagetti på 3. plass. Det var ikke så mye kalorier i det, jeg er enig i det, men det er vel ganske strenge regler for hvordan man oppgir næringsinnhold på matvarer?
Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 da stemmer det vel da. toro er jo et kjent merke også, så de burde vel være til å stole på.. Men ble bare litt skeptisk da jeg spiste den i sta, var så mye spaghetti virka det som. Den var veldig god forresten! :D
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Står det på pakken så stemmer det nok, er strenge regler for slikt
angeleyes Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Står det på pakken så stemmer det nok, er strenge regler for slikt Ja det er det. I tillegg er det en del kontroller, så tror ikke et så kjent merke hadde turt å ikke skrive riktig på pakken.
Gjest MooCow Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Den inneholder jo bare 11% kjøtt saa da blir det jo ikke saa mye kalorier.
Scream Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 (endret) det stemmer nok ja (; Endret 6. juni 2009 av Scream
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå