Riona Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ville dere hatt to uttak med 9 meter slange eller ett uttak med 12 meter slange? Endret 5. juni 2009 av Riona
Gjest Marlo Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Hadde kommet helt ann på planlösningen og hvor stort hus det er snakk om. I min leilighet ville jeg hatt 1 på 12 meter, fordi det passer best her hjemme hos meg. Foreldrene til min ex hadde 2 uttak på 12 meter fordi det passet best for dem.
Riona Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2009 Begge delene passer hos meg men er litt usikker for mange sier at man ikke burde har så lang slange for det er så mye å drasse på. Men jeg tror at det er mer tungvindt å måtte skifte uttak fordi man er utenfor rekkevidde enn at slangen er for stor.
Gjest Marlo Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Syns ikke det var så tungt med en 12 meter slange - det er jo ikke noe man drasser på i den forstand. Når man er ferdig så går man bare tilbake og ruller opp slangen i den greia den henger i (bah vanskelig å finne riktige ord haha) 3 meter fra eller til syns jeg ikke spiller noen rolle iallefall - så lenge man har en slik greie å henge slangen på.
Nausicaä Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Kort! Lang slange er grusomt, der jeg bodde før var det slange som rakk over mesteparten av to etasjer (uttak i trappen), tungt og masse floker. Vi hadde ikke sånn greie til å henge slangen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå