ninuska_ Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hei. Har lett litt rundt etter pris på Grans bryggeri (eller er det bare Grans, jeg husker ikke, husker de har det på Haslum), men har ikke funnet noen. Så jeg lurte på om noen vet hvor mye det koster å kjøpe en kasse (x 24?) småbrus, eller evt. en kasse store (x 10?) brus. Skal ha fest, men jeg syns det blir så dyrt å kjøpe helt vanlig brus. Jeg kan huske at denne typen brus på Grans var mye billigere. Håper på raskt svar! Endret 5. juni 2009 av ninuska_
Gjest Kari Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Grans. Men om de er som Ringnes og Hansa selger de ikke til privatpersoner sånn egentlig. Sjekk på "kontakt oss" sidene deres og evt send en forespørsel. Sånn ellers er vel Rema de som selger Grans brus til en grei sum også, men Ica/Rimi har Borg Brus som billigmerke og Coop har eget brusmerke. Samme med Norgesgruppen (Meny, Ultra, Spar, Kiwi) og de har gjerne kassesalg også hvor du sparer MYE. Så verdt å sjekke ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Hei. Har lett litt rundt etter pris på Grans bryggeri (eller er det bare Grans, jeg husker ikke, husker de har det på Haslum), men har ikke funnet noen. Så jeg lurte på om noen vet hvor mye det koster å kjøpe en kasse (x 24?) småbrus, eller evt. en kasse store (x 10?) brus. Skal ha fest, men jeg syns det blir så dyrt å kjøpe helt vanlig brus. Jeg kan huske at denne typen brus på Grans var mye billigere. Håper på raskt svar! Du kan kjøpe 1,5l. For 4 flasker betaler du 35 med pant.Du kan velge forskjellige smaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå